ATI vs GeForce Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 http://www.gametrailers.com/player/33768.html Nå det kaller jeg en teaser Demo kommer 5. Juni(Singleplayer). Selvom betaen hadde mye shi1 i seg, har jeg fortsatt tro på at dette selger på hakka smør. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg får bare opp en GTA4-teaser Edit: Faen, reklame ja Endret 12. mai 2008 av lockdog Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 59 stk har sett denne posten, men ingen har en shi1 å si? :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Selv syns eg Betaen var rimelig lite givende, men det var jo ein Beta. Er veldig imponert over animasjonene i denne teaseren. Blir nok svært så filmatiske mellomsekvenser i enspiller delen Endret 12. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Nettopp det jeg tenkte. Det filmatiske ser konge ut, og flybasen rundt virker svært realistisk. Gleder meg til en konge singleplayer med masse fart og humor. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Viss dette blir bra så blir dette garantert ett kjøp fra min side! Likte aldri spesielt BF2 da jeg begynnte å spille BF2 3 år etter det kom til pc, og da ble jeg jo eid av lame campere med snipere, og grafikken i BF2 er ikke noe å skryte over selv på high i 1280x1024 med 4xAA... Så kansje med dette spillet klarer å vende meg til Battlefield-serien! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har forhåndsbestillt det allerede ;D Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Viss dette blir bra så blir dette garantert ett kjøp fra min side!Likte aldri spesielt BF2 da jeg begynnte å spille BF2 3 år etter det kom til pc, og da ble jeg jo eid av lame campere med snipere, og grafikken i BF2 er ikke noe å skryte over selv på high i 1280x1024 med 4xAA... Så kansje med dette spillet klarer å vende meg til Battlefield-serien! Ehm grafikken til BF2 på high er ganske imponerende. Men du kan ikke gi ditt synspunkt fra BF2 etter et par runder på public servere, der treffer du garantert på campere og baserapere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå