Skinney Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei! Bestilte nettopp et 8800GT fra Netshop som jeg skal bruke i shuttle systemet mitt. Dessverre fikk jeg en dual-slot kjøler på skjermkortet, noe jeg ikke har plass til. Lurer derfor på om det er mulig å få kjøpt en single-slot kjøler der ute, som passer kortet mitt selvfølgelig. Så på prisguiden, men var ikke mye hjelp å finne der ettersom jeg trenger vifte-kjøling... Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) en av veldig få ettermonteringskjølere som går til 8800GT er http://www.thermaltake.com/product/Cooler/...02/cl-g0102.asp men den er vel for høy den også tipper jeg.. vanskelig å få tak i noe annet som kjøler nok. da må du eventuelt høre med noen som ikke bruker standardkjøleren sin lenger om du kan få kjøpt den.. Endret 10. mai 2008 av »frodo Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke tilfeldigvis noen som vil selge meg sin single slot stock kjøler er det vel? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har du plass til kjøleribben på motsatt side av kortet, som f.eks Cooler Master CoolViva Z1 ? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Har du plass til kjøleribben på motsatt side av kortet, som f.eks Cooler Master CoolViva Z1 ? nope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå