oddball Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 jaok... jeg har sett meg lei på støyen fra boxed kjølern til p4.. noen som har noen heidundranes tips om hvilken av de støysvake løsningene som er best (ikke vannkjøling).. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 papir og blyant.. og brett spill.. skal du regne lager en kalkulator veeeldig lite lyd Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 papir og blyant.. og brett spill.. skal du regne lager en kalkulator veeeldig lite lyd SPAM! Du kan ta og kjøpe deg den MIST black silence kjøleren som de har på microplex, den støyer bare 19 db. åssen skjermkort har du da? det støyer kansje litt, psu et ditt kan støye, da kan du mntere en 12 eller 19 db papst vifte i den. Lenke til kommentar
oddball Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 det sitter et Gainward ti4600 i kassa sammen med en p4 3,06.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det sitter et Gainward ti4600 i kassa sammen med en p4 3,06.. Så lenge du har en 3.06 ghz p4 så holder ikke den Black Silence kjøleren, da må du kjøpe deg deg swiftec MCX4000B, den er ganske dyr men viss du da monterer en 19db papast på den, så trur jeg den vil klare å holde en 3.06 ghz cpu kjølig nok. Til skjermkortet ditt kan du jo kjøpe en Zalman heatpipe kjøler, ZM80AHP, den er vifte løs og klarer å kjøle ned et geforce 4 ti 4600. Lykke til :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå