Zappza Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Heisann! Jeg fikk kjøpt meg noe kjøkkenutstyr fra USA forleden, vant et gavekort der så brukte det på dette. Problemet er da at jeg ikke finner en transformator/konverter som gjør at jeg kan bruke de her i Norge. De har en på Clas Ohlson som gjør jobben, men kun for knapt 200w. Jeg trenger da en god del mer enn det med tanke på at det er en kaffetrakter og et toastjern som skal drives. Finnes det noen butikker i Norge som har en sånn konverter, eller må jeg ty til ebay eller lignende? Skal helst ikke være så alt for dyrt heller når det er sagt. Takk for hjelp! Bjarte Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Store trafoer er ikke billig, så du må regne å betale noen tusen. Noratel har en fin 1000VA trafo med fast ledning og 115V uttak. Elfa.se selger noen, men den største er "bare" på 860VA Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Store trafoer er ikke billig, så du må regne å betale noen tusen. Noratel har en fin 1000VA trafo med fast ledning og 115V uttak. Elfa.se selger noen, men den største er "bare" på 860VA Det må da finnes noe litt mindre enn det? Den veide jo 15.3 kg, og prisen tør jeg ikke tenke på engang. http://cgi.benl.ebay.be/Spannungswandler-2...1QQcmdZViewItem Hva med noe sånt? Ser litt shabby ut, men funker? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kom over denne i en annen tråd om step-down traforer her på forumet: http://cgi.ebay.co.uk/1000W-Step-Down-Volt...1713.m153.l1262 £15,50 = under 200,- kr Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Den så grei ut den Skal bare mekke meg en konto på ebay, så skal den bestilles Lenke til kommentar
Lillianw Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hei, Hiver meg på denne tråden. Litt gamle men:D Jeg har kjøpt meg en steamer som jobber i 1500 watt. Jeg har som trådstarter, 220 v til 120 v omformer. Men den tar da maks 200 watt:-) Noen tips til "billigere" transformator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå