sveinsel Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Varme er fi. nr.1 Men støv kommer på en god andreplass. Den letteste måten å ungå støv i kabinettet er å filtrere innblåsningsluften. Så må man tilse at man blåser mer filtrert luft inn enn for ex. PSU suger ut ! Hvis man ikke tar hensyn til dette så vil det uverglig bli sugd masse støv inn i ubrukte konrakter ol. på baksiden. (Hvis man ikke bor helt sterilt da.) På forsiden får man dratt støv inn i avspillere/brennere etc. Boksene er tette bare ved første øyekast. Det er utrolig hvor lite støv som skal til før sirkuset er igang.......... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Nå har det seg slik at jeg bor på en liten plass i nord, så vi har ikke glassmester :-? Finnes det noen som selge plexi billig via internett? Planen var å lage et kabinett til en "Multimedia Box" i plexi. Jeg anslår å bruke ca 3m² (2 * 30cm*25cm + 2 * 15cm*25cm + 2 * 15cm*30cm) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Plexiglass får du kjøpt/bestillt på velass. jernvareforr. Anbefaler å spørre der!! Jeg syns det er forferdlig dyrt http://www.clasohlson.no/ Søk på plexiglass Lykke til Plexiglaset krystallklart akrylglass som kan sages, bores og gjenges samt bøyes og formes ved lav varme. Plater, tykkelse i mm, størrelse i cm. (fikk ikke til tabellen) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg vet at Clasohlson selger plexiglass, har nettop bestilt plexi for å lage en vanntank som jeg kan senke min Eheim pumpe ned i, men dimesjonene på det de selger er for smått til å lage kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå