Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Til hva? Melodier eller tekster? Tekstene lager dere jo selv, så jeg vil tro du er ute etter en typisk melodi? Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Til hva? Melodier eller tekster? Tekstene lager dere jo selv, så jeg vil tro du er ute etter en typisk melodi? Er nok det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 "Napoleon med sin her" er jo en klassiker. Det samme er "Bamsens fødselsdag". To gode melodier som er lett å dikte til. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Immortal - One by one Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blåbærturen. Tyven, tyven, skal du hete. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 jeg tolker det som bare vanlige sanger. Hva med cat stevens "father and son"? og "always look on the bright side of life". en melodi som er lett å dikte til er davy crocket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fatboy Slim - Fucking in heaven. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jeg hadde de tre norske sangene som er nevnt til nå Edit: Det bør selvfølgelig være noe alle kjenner til. Endret 25. oktober 2008 av Zarac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kan jeg få si at jeg synes sanger i konfirmasjoner er ubeskrivelig lame? Er EGENTLIG ingen som liker dem, de bare synger med for å holde "fasaden" ordentlig. Det er ihvertfall ikke gøy for konfirmanten å sitte der å høre på sanger om hvor snill og grei han er, eller hvor morsom han var når han var 3 liksom. Endret 26. oktober 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Second that^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kan jeg få si at jeg synes sanger i konfirmasjoner er ubeskrivelig lame? Er EGENTLIG ingen som liker dem, de bare synger med for å holde "fasaden" ordentlig. Det er ihvertfall ikke gøy for konfirmanten å sitte der å høre på sanger om hvor snill og grei han er, eller hvor morsom han var np han var 3 liksom. Vi synger dem for å plage konfirmanten. Det må han bare finne seg i der han sitter stinn av gryn og med sølvskjeer i alle kroppsåpninger. Problemet er når folk skriver 12 vers. Det skjer litt for ofte. Endret 26. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Var jeg den eneste konfirmanten som syntes det var hyggelig? Jeg fikk også en sang med "Ole Lukkeøye" fordi det var den jeg helst ville høre da jeg var liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå