atlef Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Siden SP3 nettopp kom ut, og mange tar en reinstallering for å friske opp Xp har jeg laget en screencast som forklarer hvordan du gjør dette, ved å bruke programmet nLite. Sjekk bloggen min her på diskusjon.no som har linken til videoen. Alle tilbakemeldinger, kommentarer og eventuelle spørsmål kan stilles i tråden her, på bloggen eller på showmedo.com hvor videoen ligger. atlef. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Ikke helt sikker på hva du mener. atlef. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Et lite søk på google hjelper. http://www.google.no/search?hl=no&q=nlite&meta= Last ned programmet og kjør det. Dette er den enkleste måten og integrere servicepacks til en cd. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Vel, det er jo det screencasten viser hvordan du skal gjøre, så det er vel mulig du ikke kikket på den, eller så har jeg forklart det for dårlig i posten. atlef. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Beklager at jeg svarte på denne tråden. Trodde du hadde spørsmål med hva man skal bruke for å slipstreame sp3 på ny plate. Men slikt jeg ser det, å bruke energi og tid på å forklare et så enkelt program som nLite...... Endret 12. mai 2008 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå