Gjest Guest_Philips_* Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det bordeller i Italia? Da tenker jeg ikke på ulovlige, men lovlige ala de det er i Nederland og Tyskland. Lenke til kommentar
runela Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lov og diskutere prostitusjon i det hele tatt her da? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lov og diskutere prostitusjon i det hele tatt her da? Hvorfor i all verden skulle det ikke være det? Det er ikke alle land bordeller er ulovlig. Uten å si det helt sikkert, så trodde jeg det var bordeller i Italia Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du trodde det var et bordell? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 ...var det et dårlig forsøk på å prøve å være morsom? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 ...var det et dårlig forsøk på å prøve å være morsom? Du skrev: "trodde", et ord som hører til fortiden. Kjenner jeg søte Lycan rett så ville han påpeke denne feilen. Om det ikke var en feil, så vil han gjerne vite hva som gjorde at du gik k fra "tror", til "trodde". Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lycantrophe 1 - Manfred 0. ... Busted. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei. Det er ingenting i veien for å skrive i fortid når det er noe jeg er usikker på, så lenge hele setningen er i fortid. "jeg trodde i alle fall det var slik det var" vs. "jeg tror det er slik det er". Med andre ord, er jeg åpen for å motbevises, og jeg er absolutt ikke sikker. Det gjenspeiler til at jeg har tenkt litt på det, og refererer tilbake til hva jeg nettopp satt og tenkte. Men dette skal ikke være en diskusjon om grammatikk. Men, for å være litt On-topic, i motsetning til endel andre kverulanter her, så kom jeg over denne artikkelen, hvor det står "Dessuten foregår prostitusjonen i Italia på gata og ikke på bordeller som i en del andre land". Det besvarer vel spørsmålet til trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg