Gå til innhold

Bildekritikk: Fotografi av hund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo, fikk tatt et ganske kult bilde av hunden min et par dager tilbake, er ikke noen god fotograf men synes bilde ble helt greit.

Ute av fokus Og Rotete = tilfeldig snapshot tatt fra godstolen som ikke gikk bra.

Artig med plassering av tunga men det er det eneste som er artig med dette bilde.

Lenke til kommentar

Å legge mer arbeid og tanker bak bildene dine er ingen dårlig ide. Dette virker så tilfeldig at selv jeg ikke klarer å finne noen kvaliteter i det. Beveg deg, og få med deg bikkja. Det holder ikke å sitte i solstolen med kamera.

Jeg tror du kunne blitt en mye bedre fotograf hvis du kjøper et normalobjektiv med fast brennvidde, og fikk en person du stoler på til å gjemme zoomen for det slik at du ikke finner den igjen. Da blir du tvunget til å delta mer aktivt i prosessen. Etterpå kan du få lov til å bruke zoomen igjen, når du har fått latskapen under kontroll.

Dette virker nok fryktelig strengt for deg, men du trenger nok den kritikken. Mange har fått den før, og har tatt poenget. De produserer i dag stadig bedre bilder, noe du sikkert også er i stand til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...