Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har endelig fått prøvd GTA 4 litt. Det har selvsagt blitt mye, mye mer realistisk (det er fortsatt arcade selvsagt, slik det skal være) siden GTA SA. Men jeg skulle virkelig ønske de kunne lagt til noe ekstra, for eksempel ting som var med i det gamle mafia spillet med det originale navnet; Mafia. For min egen del hadde det gitt spillet litt ekstra. Jeg hadde virkelig håpet at ihvertfal de to første punktene nedenfor hadde vært med i GTA 4, men jeg får vel bare håpe det kommer i neste versjon. - Skifte gir - Turtal og speedometer - Clutch (bare en knapp slik at man kan ruse motoren) - Alle biler bruker drivstoff, kan tanke opp på en bensinstasjon. - Fartsgrenser som purken reagerer på - Purken reagerer når du kjører på rødt lys. - For mindre forseelser, som for eksempel å kjøre litt for fort kunne purken gitt deg en liten bot for. - Ikke fullt så mange politibiler over alt. Blir litt for mye synes jeg. Hvilke elementer skulle du ønske var med i spillet? Hva ønsker du deg til neste spill? Kjør debatt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Et mord, og politet var der (skulle gjerne fungert med vitner), og forskjell hvis det er en bakgate eller mitt i Wall Steet. Tåle mindre og politiet skulle värt vanskelig og harde å ha etter seg når man kjörer ifra de. Jeg enig i det du sier over. Men det blir samtidig ikke helt GTA, men de kunne gått ha prövd å laga en mer realistisk. Lenke til kommentar
92Roger Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Purken reagerer jo når man kjører på rødt lys? har i alle fall sett noe skrive det. Men enig i det der, skulle vært valgfritt manuell/automat osv. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hadde vært digg om du kunne satt på "ultrarealistisk mode", etter at du hadde runna hovedstorien. -Biler hadde manuelt gir og clutch (ihvertfall noen av dem) -Politiet reagerer på mindre forseelser også( samt at det er lettere å få økte stjerner) -Mindre HP osv Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skulle önske effeker som rane folk / butikker osv. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis politiet hadde reagert på rødt lys og råkjøring hadde det ødelagt veldig mye flyt og fort blitt irriterende. Men jeg er for en mer generell realistisk og mer intelligent tilnærmning, men jeg synes vi har fått en del av det i GTA IV. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Synes stort sett begrensningene på realismen er veldig fin i GTA4, men jeg skulle ønske det var større ytelsesforskjeller på kjøretøyene. Egen knapp for å sette bilen i revers hadde også vært digg, for i mitt hode er L2 brems, noe som gjør at jeg ofte rygger inn i ting. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Et mord, og politet var der (skulle gjerne fungert med vitner), og forskjell hvis det er en bakgate eller mitt i Wall Steet. Yess, det var faktisk noe jeg tenkte på i natt. Men noe sånt ville vært vanskelig å få til skikkelig tror jeg. Jeg vet ikke. Som en annen foreslo, ha valget mellom "realistisk" og "arkade" hadde vært gøy. Hadde også vært gøy om man kunne rane og kidnappe folk. Også hadde det vært litt kult om man kunne få jobb i noen ærlige bedrifter, for eksempel buss-sjåfør. aaah, the endless possibilities. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 -Biler hadde manuelt gir og clutch (ihvertfall noen av dem) Husk på at spillet er lokalisert i USA da, svært få biler med manuelt gir over dammen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 -Biler hadde manuelt gir og clutch (ihvertfall noen av dem) Husk på at spillet er lokalisert i USA da, svært få biler med manuelt gir over dammen. Joda, er klar over det. Men de har da biler der med manuell giring også, for å ikke snakke om motorsykler da Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Syntes realisme nivået i GTA IV er ganske så bra. Tro det blir kjipt hvis man får purk etter seg pga å kjøre litt for fort , rødt lys osv. Men det kunne f.eks vært hvis man kjørte alt for fort, at man fikk purk etter seg. Kunne vært sånne options i menyen hvor man kunne velge hva man ville ha på av diverse ting, og hvor strenge reglene skulle være osv. leif Endret 10. mai 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Einig med Eivicious, eg trur politiet kunne vorte ganske irriterande etterkvart dersom dei skulle ta deg for å køyre for fort, køyre på raudt lys osb. også. Hadde jo hatt politi etter meg heile tida eg då Det med manuelt gir kunne godt vore eit alternativ ja, og speedometer er noko eg har sett etter ein del gongar. Men dersom GTA vert alt for realistisk, vil det ikkje bli like mykje moro. Har opplevd liknande med andre spel. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 For mye realisme tror jeg ville tatt livet av noe av morro i GTA 4, i lengden så ville det å holde seg under fartsgrensa og stoppe i lyskryss bli mer irriterende enn underholende. Det samme med girskifte etc. det blir fort mer Grand Turismo enn GTA. Men, jeg likte ideene om: bøter istedet for fengsel og å måtte fylle drivstoff. Å kunne jobbe i ærlige bedrifter kunne også vært moro, for å ha noe å drive med når man ikke føler for å være kriminell. Hvis alt som blir nevnt i postene over begynner vi å nærme oss en livssimulator. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Kunne tenkt meg en liten vri. At du kun drive bedrifter lovlige eller ulovlige. Og når du gjör dette blir spillet mer strategi, med budsjett, ansatte, oppdrag, eiendommer osv. F.eks kunne du ha konkurenter i narkotika handelen og sende ut leiemorderere(eller deg selv) til å drepe demmers boss eller ansatte. Holde din bedrift unna politiet med en liten pengesum, skaffe kompiser som kan samarbeide med deg. Ja dere skjönner poenget mitt. Eventuelt kunne du jobbet for andre som leiemorder, sjåför osv. (kunne värt del av storien). Så etter storien var du sjef, og spillet ble som jeg beskrev over. *dreaming* Endret 10. mai 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
DHM Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 - Clutch (bare en knapp slik at man kan ruse motoren) Om du holder inne rb/r1 og speeden rt/r2, vil du ruse motoren når du står stille - Purken reagerer når du kjører på rødt lys. Purken reagerer ofte om du enten kjører på rødt lys eller i motsatt fil, helst i lyskryss osv der det går litt senere. De følger ikke etter da, de bare gir et lite ul med sirena for å advare deg at de følger med på en måte. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Kunne tenkt meg: -At biler bruker drivstoff og må tankes opp. -Mulighet for å drive endel ærlige saker, som busssjåfør etc. -Litt mer ordentlig "vigilante"-oppdrag hadde gjort seg. Litt irriterende at politiet begynner å skyte på deg mens du jakter på kriminelle.. Pluss at eneste utvei er å drepe alle, kunne heller arrestert de mistenkte. -Bøter/advarsel for mindre forseelser. Litt teit at man blir skutt hvis man bulker eller havner i slosskamp.. -AT MAN KAN KJØPE FLERE TING! Tullete å ha så mye penger uten å få brukt de på noe.. Menmen. Synes utviklerene har gjort en god jobb for å skape realisme (bilvask etc) Endret 10. mai 2008 av raid2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) - Clutch (bare en knapp slik at man kan ruse motoren) Om du holder inne rb/r1 og speeden rt/r2, vil du ruse motoren når du står stille - Purken reagerer når du kjører på rødt lys. Purken reagerer ofte om du enten kjører på rødt lys eller i motsatt fil, helst i lyskryss osv der det går litt senere. De følger ikke etter da, de bare gir et lite ul med sirena for å advare deg at de følger med på en måte. Hmm, har merket dette selv men jeg trodde de gjorde det for å komme seg frem i trafikken eller ikke sette seg fast i trafikken i tilfelle det skulle skje noe drastisk som gjør at de må rykke ut fort. Sykebiler gjør nå dette i real life vis de frakter en syk person, men som nødvendigvis ikke er "syk nok" til at de må kjøre i 150km. Jaja, det var bare på egen erfaring, det er godt mulig du har rett. Endret 10. mai 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis alle funksjonene som er nevnt skulle vært en del av spillet, ville det det ha vært et problem med tanke på mulige knapper på håndkontrolleren. Da måtte det ha vært flere knapper på kontrolleren, eller..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 De forklarer at det er så mye politi i guidebook'en. There has been a crackdown on crimes in recent years and the police are everywhere in Liberty City these days Sykebiler gjør nå dette i real life vis de frakter en syk person, men som nødvendigvis ikke er "syk nok" til at de må kjøre i 150km. Hvorfor skal de kjøre 15 mil med syke nok personer? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 De forklarer at det er så mye politi i guidebook'en. Og dermed har man ikke lov til å synes det er for mange av dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå