Gjest Guest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg sliter veldig med å komme på noe å kjøpe til henne. Vi er begge 17, eller hun blir 17. Vi har kjent hverandre snart ett år, men har ikke vært sammen mer enn en måned da. Noen ideer? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Eit smykke? Har tenkt på det, men er ikke det en kjedelig gave? Eller hva synes jenter? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bamser slår alltids til hos de "vanlige". Smykke er litt tidlig etter 1 måned. Dama mi sa det at hu syns det var så søtt da ei venninne fikk et søtt smykke etter en måned. Men hva sier det om han som gir? "Alle jenter jeg er sammen med i 1 måned får et smykke." Men prøv å finne noe hu liker. Burde ikke være vanskelig. Og jenter elsker å få noe de ikke visste at de trengte engang. Da viser du at du klarer å lese henne på en god måte. Ellers så er jo blomster og massasje en fin bonus å legge på. Jeg har aldri vært borti noe kurs eller noe om massasje, men har fått veeeeldig god respons på det jeg har gjort med bein^^ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva er hun intresert i? Dama mi elsker bandet Kamelot, så jeg kjöpte biletter for oss til en konsert med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå