Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan skifte muse pekern på mac? jeg hadde et program, men dette var bare en prøve på 30dager. noen som vet om noe?(gratis) tusen takk på forhånd. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 svar vær så snill... svar vær så snill... ps jeg har lepoard Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Denne tråden her burde gi deg svar: http://www.mac-forums.com/forums/showthread.php?p=630586 Men hvis du fant et program og det er så viktig for deg å bytte musepekeren, ville jeg kanskje kjøpt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 jeg hadde noe som het mighty mouse og det virket fett, men det funker ikke mer når jeg opner det i systemvalg kommer dette opp: kunne ikke laste mighty mouse valg panelet. skjønner ikke helt jeg, den linker hadde ingen linker eller den slags Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er mulig at programvaren ikke er støttet av Leopard. Da kan slike meldinger komme, skjedde med meg da jeg skulle installere Logitech Control Center, som ikke var/er Leopard-kompatibelt. Du må nok belage deg på at det kan bli vanskelig å bytte ut musepekerne, gitt.. Tør jeg spørre hvorfor du vil bytte den, forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg spiller en del spill som jeg filmer innimellom, og litt rått med noe annet;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mightymouse fungerer ikke med 10.5 enda, så du må bare spe deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå