Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru G16 år.

Gjest Mr.need help

Anbefalte innlegg

Gjest Mr.need help

Hei.

Jeg er en 16 år gammel gutt.

Uheldighvis er jeg fortsatt Jomfru :(

Har ikke funnet noen å ha sex med enda..

Jeg må si at jeg orker snart ikke vente lengre.

hva skal jeg gjøre?

Hva er gjennomsnitts lengde på penis? (Ereksjon)

Jeg har ca 15.5cm.

vet ikke diametern..

Over en lengre periode har jeg også hvert forelsket i en jente i klassen.

Men det har seg sånn at hun er sammen med en .. og de har hvert sammen i 1.5 år :S

Vi er gode venner, men vil forsatt intenst bli sammen med henne.

Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på henne.. har tenkt på henne i 5 mnd nå .....

Mvh Mr.need help

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Judas is rising

Skjønner deg godt egentlig, mistet ikke min jonfrudom før jeg var rundt i mine tidlig 17 år, og det at du nesten ikke klarer å vente lengre kjenner jeg meg godt igjen i, kroppen din har nå vokst og føler seg mer eller mindre voksen nok til at du er klar for sex, derfor gjør kroppen din sexuelle behov til ett ganske viktig behov, på linje med sosialt samvær e ett behov mennesker har. Om hva du skal gjøre er ett godt spørsmål, for å svare på det best mulig så syns jeg at du skal bare være deg selv og ikke "kopiere" andre som "lykkes" mer med jenter for å si d sånn, jeg kan garantere deg det at når du finner en jente som faktisk er glad i deg og visa versa, så er sexen på ett mye høyere nivå, enn ett uskyldig knull... Det kommer nok det kommer nok, i mellomtiden må du nok "pusse skinnet" for å dempe presset.

for europeere tror jeg at gjennsomsnittslengden for penis er mellom 12-19cm vil jeg tro, høres ganske logisk ut, pluss at jeg har lest det ett sted, så du har vel en ganske gjennomsnittlig penis, og for det andre, så slutter ikke tassen å vokse før du blir rundt 20år... så du kan fortsatt håpe på en 1cm eller 2 til, vanskelig å si, veldig individuelt

Livet er ikke noen dans på roser, og du er langt ifra alene om å være forelsket i noen som har allerede ett godt forhold, og når du tenker på henne hele tiden så blir bare "suget" enda større... og dere er gode venner nevnte du, så jeg går utifra at "snakke kjemien" mellom dere er på plass, da er det egentlig bare til å rett å slett spørre henne enten rett ut, eller på ett tidspunkt der anledninger byr seg om hun finner deg attraktiv på noen måte, hvis hun nøler før hun svarer mens hun lager en stemme sånn hmmmmmmmmm.... da syns hun det dessverre ikke, MEN kroppen klarer lettere å gi opp slike behov når den får "konfirmere" at du har sjangs eller ikke,,,, vanskelig å forklare det.

Lenke til kommentar
Gjest Mr.need help
Skjønner deg godt egentlig, mistet ikke min jonfrudom før jeg var rundt i mine tidlig 17 år, og det at du nesten ikke klarer å vente lengre kjenner jeg meg godt igjen i, kroppen din har nå vokst og føler seg mer eller mindre voksen nok til at du er klar for sex, derfor gjør kroppen din sexuelle behov til ett ganske viktig behov, på linje med sosialt samvær e ett behov mennesker har. Om hva du skal gjøre er ett godt spørsmål, for å svare på det best mulig så syns jeg at du skal bare være deg selv og ikke "kopiere" andre som "lykkes" mer med jenter for å si d sånn, jeg kan garantere deg det at når du finner en jente som faktisk er glad i deg og visa versa, så er sexen på ett mye høyere nivå, enn ett uskyldig knull... Det kommer nok det kommer nok, i mellomtiden må du nok "pusse skinnet" for å dempe presset.

for europeere tror jeg at gjennsomsnittslengden for penis er mellom 12-19cm vil jeg tro, høres ganske logisk ut, pluss at jeg har lest det ett sted, så du har vel en ganske gjennomsnittlig penis, og for det andre, så slutter ikke tassen å vokse før du blir rundt 20år... så du kan fortsatt håpe på en 1cm eller 2 til, vanskelig å si, veldig individuelt

Livet er ikke noen dans på roser, og du er langt ifra alene om å være forelsket i noen som har allerede ett godt forhold, og når du tenker på henne hele tiden så blir bare "suget" enda større... og dere er gode venner nevnte du, så jeg går utifra at "snakke kjemien" mellom dere er på plass, da er det egentlig bare til å rett å slett spørre henne enten rett ut, eller på ett tidspunkt der anledninger byr seg om hun finner deg attraktiv på noen måte, hvis hun nøler før hun svarer mens hun lager en stemme sånn hmmmmmmmmm.... da syns hun det dessverre ikke, MEN kroppen klarer lettere å gi opp slike behov når den får "konfirmere" at du har sjangs eller ikke,,,, vanskelig å forklare det.

Vi har snakke kjemien ja . Vi sender ofte sms til hverandre..

og hun vet jeg liker henne men hun sier ofte at det ikke går fordi hun allerede er sammen med en og de har det fint.

Er i alle fall irriterrende å vente på en ny jente som henne :S

er så mange blonde jenter på skolen min :O

Jeg liker ikke blonde så godt som jeg liker brunneter..

så utvalget er litt mindre ...

Lenke til kommentar
Gjest Judas is rising

og hun vet jeg liker henne men hun sier ofte at det ikke går fordi hun allerede er sammen med en og de har det fint.

hehe jess jeg skjønner, forelskelse e en rar ting, psykologer sier det egentlig er en sinnsykhet, man tenker ikke klart vettu^^ Men da var jo den Vanskelige delen borte med at hun burde få vite at du liker henne XD

I alle fall du har ikke tapt på å prøve, og man må nødt til å være litt "risky" når man vil ha noen , spiller man "Safe" vinner man sjeldent^^ du er 16 og på videregående går jo du ikke konstant i klasse med akkurat de samme de andre årene som på ungdomskolen, så du får vel håpe på nytt "Offspring til høsten" ^^

i mellomtiden sommerferien er jo "jaktsesongens" høytid:P tror det går bra jeg... det er bare nå det virker litt vagt

Lenke til kommentar
Gjest mr need help

hehe jess jeg skjønner, forelskelse e en rar ting, psykologer sier det egentlig er en sinnsykhet, man tenker ikke klart vettu^^ Men da var jo den Vanskelige delen borte med at hun burde få vite at du liker henne XD

I alle fall du har ikke tapt på å prøve, og man må nødt til å være litt "risky" når man vil ha noen , spiller man "Safe" vinner man sjeldent^^ du er 16 og på videregående går jo du ikke konstant i klasse med akkurat de samme de andre årene som på ungdomskolen, så du får vel håpe på nytt "Offspring til høsten" ^^

i mellomtiden sommerferien er jo "jaktsesongens" høytid:P tror det går bra jeg... det er bare nå det virker litt vagt

Håper du har rett:)

Lenke til kommentar

Nå er det ikke slik at man MÅ ha sex når en er 16, bare fordi man har "lov" til det. Det er derfor det heter seksuell LAValder, og de fleste gutter har ikke debutert enda, selv om det kan virke som om "alle" andre har gjort det. Men for all del, jeg skjønner deg godt. Man begynner å modnes, og sex blir på en måte en naturlig del av livet, og blir noe man føler en "må" ha. Det kommer nok, slapp av :)

Endret av Lju
Lenke til kommentar
Gjest G20 år

Jeg skjønner at du er utålmodig, men jeg synes ikke du skal bekymre deg så mye over dette. Selv er jeg såvidt 20 år gammel og fortsatt jomfru. Nå er kanskje dette noe selvforskyldt siden jeg ikke gjør noe særlig aktivt for å få meg noe, men jeg tar ting som det kommer. Er også litt sjenert men dette klarer jeg som regel å undertrykke helt greit.

Men når sant skal sies så har jeg begynt å tenke ove dette i det siste og det begynner å bli på tide å gjøre noe med saken. Et greit sted å starte tror jeg er å lese litt om pick up, og så skal jeg begynne å trene litt mer regelmessig først og fremst for å bygge opp litt mer selvtillit. Foreslår at du vurderer det samme, men husk å ta det med ro i alt du gjør. Du bør være laid back for å dra damer (noe dette her i bunn og grunn koker ned til), og damer går ikke etter gutter som er stressa og har dårlig tid :)

Ang. dramaproblemet ditt så vil jeg si det er en kinkig situasjon. Selv ville jeg aldri ha forsøkt å ødelegge noen andres forhold i egen favør. Derfor ville jeg selv ikke ha fortalt jenta noe om mine følelser siden dette neppe vil kunne føre noe positivt med seg, men derimot kunne ødelegge ganske mye. Hvis det hadde vært vanskelig å gå med tankene slik for meg selv mens jeg fremdeles hadde kontakt med jenta så ville jeg heller vurdert å kutte kontakten om nødvendig.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Off, jeg skjønner deg. Jeg hadde det sånn jeg også, men jeg var litt yngre, 15 år. Men nå har det seg slik, at jeg når har vært sammen med en fantastisk jente i snart 5 måneder, og vi har planlagt at vi skal ha sex. Skulle egentlig ha vært "unnagjort" nå, men vi har blitt avbrutt i flere situasjoner. Vi er begge nybakte 16 åringer :cool:

Ikke stress. Ta det som det kommer. Alkohol hjelper deg kanskje med et "one-night-stand" med halvveis flaggreisning, ei jente du egentlig ikke hadde pult edru, og heller en rar/kjip opplevelse.

Ikke tenk så mye på at du vil ha sex, det gjør deg bare mer frustrert. Slapp av, len deg tilbake og nyt livet som 16 åring. Sex er noe som kommer akkurat i riktig tidspunkt.

Det løser seg snart, tro meg :D

Lenke til kommentar
....................Ikke tenk så mye på at du vil ha sex, det gjør deg bare mer frustrert. Slapp av, len deg tilbake og nyt livet som 16 åring..........

Det er vel det fornuftigste som er sagt her. Det erotiske er den kanskje mest fintfølende mekanismen vi har slik at hvis du begynner å nøre opp under tanker relatert til dette (noe man lett blir presset til idag) hoper det seg opp til et "må" til slutt.

Ops, en god stund siden startinnlegget, ja.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...