AvidGamer Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ok, har et dumt spørsmål. Om GPS bruken går på din telefon regning/bruk? Eller er dette et gratis tjeneste? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Syns ingen spørsmål er dumme Du kan trykt bruke gps på din tlf uten å betale noe. Skal du laste ned kart til f.eks en programvare du har på tlf så kan det nok koste noen kroner. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Kult, takk. Har forsøkt å få min HTC Touch Cruise til å funke men får det ikke til. Får bare opp "No GPS Device". Har installert kart og den GPS søker programmet, valgt "Internal GPS" men finner ikke ut av det. Har noen samme mobil som kan eventuelt si meg hvordan jeg får den oppegående? Endret 10. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Prøv å la den ligge oppimot en time å søke, får den ikke fix da så må du muligens gjøre endringer. Beste vil være å ha den liggende ute med fri sikt til himmelen. Første gangs start av gps, eller forflytning over store avstander...kan gps måtte ligge lenge for å få fix. Endret 11. mai 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du kan trykt bruke gps på din tlf uten å betale noe. Det er en sannhet med modifikasjoner. Dersom telefonen har en integrert aGPS (assisted GPS) vil den generere datatrafikk på telenettet (men dog svært lite). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå