JRL Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fikk lyst til å spille deus ex igjen, men når jeg skulle prøve det i går gikk alt veldig fort. Sånn typisk du ser når gamle spill brukes på nye systemer. Hvordan kan jeg få spillet til å gå normalt? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Det gikk uten problemer på en nyere PC med dualcore da jeg prøvde, men du kan jo forsøke den mest velprøvde løsningen: Oppgavebehandling, finn Deus Ex-prosessen, høyreklikk, inn på Affinity, og skru av en CPU-kjerne. Ser tilnærmet likt ut i XP. Endret 10. mai 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 jeg finner ikke noe lignende meny på oppgavebehandling/prosesser, nå er det faktisk xp home på denne pc-en Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Den finnes da vitterlig i XP Home også. Nå har jeg ikke XP akkurat her, så jeg kan ikke ta bilde, men det er mulig du må gjennom enda en undermeny for å komme fram til affinitetsinnstillingene i XP. Jeg skal prøve å bla fram et screenshot til deg, hang on. Hvis ikke du har noen menyelementer som tilsvarer dette, så aner jeg ikke hva som kan forårsake problemet. Endret 10. mai 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis han ikke har flerkjerne prosessor så kommer ikke denne muligheten opp da... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis han ikke har dobbelkerneprosessor, så forstår jeg ikke hvorfor spillet skal oppføre seg på den måten i det hele tatt. Så det er i grunn det beste forslaget jeg har. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) jeg har ikke flerkjerne nei. laptop: pentium 1.86 geforce 6800 mobil 2gb ram. Endret 10. mai 2008 av JRL Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Det jeg tenkte ja... Du har bare for rask pc. Merkelig at et spill som deus ex skulle være så dårlig programmert. Du kan prøve med en cpu-killer... en applikasjon som opptar cpuen din med dritt slik at ting virker sakte. Hvis du har et chipsett på laptopen som kan klokkes ned kan du prøve å gjøre det. Har selv sånn e-power management system. Det forutsetter at du har en pentium M prosessor da. Hvis du har det kan du prøve å sette CPU speed til low eller medium. Endret 10. mai 2008 av Nailer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Synes å huske at det faktisk var så enkelt å kjøre spillet i kompabilitetsmodus i Windows 98. Men jeg sitter ikke med pc så jeg får testet det før i Morgen. Verdt å gjøre et forsøk kanskje? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 det funka faktisk. var ikke klar over at kompabilitetsmodus virka på den måten heh. Takker Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 du må ha en uppacha versjon eller noe. siste jeg runda deus ex var på en c2d med gf7600 og xp pro sp2. jeg spilte game of the year ed. det var uproblematisk. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 er game of the year versjon. har ikke prøvd å patche, men det funker nå uansett. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 vel det går ikke helt perfekt enda heh. akkurat nå er det nesten som at spillet har zero gravity, alt går i slow motion til tider. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 om du ikke har cracka det så ville jeg lasta ned en patch Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dette høres veldig snålt ut; jeg har runda spillet på en C2D i Win XP uten noen som helst problemer. Spillet støtter til og med 16:10 og 16:9 widescreen med enkel .ini modifisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå