Korka Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ok...Jeg ble 15 idag.... Brukernavn, Robinfjell Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ok, jeg slenger meg på her for moro skyld. Skype bruker: KJELSEN! Jeg kan brukes til å prate om stort sett alt, men er det snakk om idrett har jeg ikke så mye vettugt å komme med Siden en litt lenger opp her foreslo å slenge med alder så gjør jeg det, blir 22 om 8 dager så da er jeg pr. dags 21. Og eh, jeg har nedsatt hørsel så ikke bli sur om jeg ber noen gjenta ting Endret 22. mai 2008 av trollhatt Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan adde til at jeg er 20 år. De fleste som poster her er 16 år, så trenger noen litt eldre å snakke med Gjerne flere jenter og! Ikke vær så sjenert! hehe Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Tja. Ingenting å tape på dette her vel? Jeg har det vannvittig fengende kallenavnet; prebenlmakatsp Om du bestemmer deg for å kontakte prebenlmakatsp så liker han å snakke om mye forskjellig, det kommer an på dagsformen. Men på grunn av manglende musikksmak liker jeg ikke å prate om musikk. Interesseområder: film, tv, PC, design. Går Medier og Kommunikasjon, 2 året. Hmm, tja. Akkurat nå kommer jeg faktisk ikke på så mye mer ... Men kanskje i morgen. Notis: Ikke ring meg nå, for jeg skal legge meg. Er 18 år. Så får vi se om jeg tør å ta "telefonen" når dere ringer Endret 3. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Mitt kallenamn på skype kan nok komme som eit sjokk for enkelte, men det er svinat. Eg er ein 16 år gammal gut, liker generelt å snakke og forstår dei fleste dialektar som blir snakka i Norge. Musikk, spill og sykling er ting eg likar å prate om, men kan eigentlig prate om det meste. Berre ta kontakt! Endret 22. mai 2008 av Svinat Lenke til kommentar
mesha Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Skype navn: jazzjazz667 (nei, jeg er ikke interessert i jazz:P) Interesser: Alt mulig ; ) Alder: 17, snart 18 (aka 90 modell) Tok sjansen å ringte til trådstarter Andyax. Må si det var veldig hyggeligt Endret 27. mai 2008 av mesha Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hamaestra. Snakker om så og si hva som helst. Innen musikk liker jeg mest rock og driver litt med gitar så det er jo ett aktuelt samtaleemne. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Oh my god Jeg og Mesha endte opp å snakke NONSTOP i 1 time og 30 min, til tross for at jeg egentlig var syk og burde legge meg. Må si det var veldig hyggelig =) Endret 28. mai 2008 av Andyax Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Syke mennesker Neida, skakke si no, Skype samtalene jeg er på har som regel varighet opptil 6+ timer, men så står nå pc'ane og går me dskype kjørande selv om vi ikke er der Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sikkert hyggelig det. For øvrig, egner meg sikkert best i en gruppesamtale med flere, så jeg ikke føler at det kun er jeg som må snakke Så at du hadde plinget en dag Anders, men da var jeg ikke på PC-en så unngikk deg ikke Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) brukernavn: avas_2 Prater om: Alt mulig =D Endret 29. mai 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Brukernavn: Covo1337 (IKKE SPØR:P) Liker å snakke om stort sett alt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Brukernavn: olumvolum Alder: 16 Liker å snakke om: Det meste. Hverdagslivet, spill, metal, fotball. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Brukernavn: Deimos19871 Alder: 20 Liker å snakke om: Mye rart egentlig. Vitenskap (favoritt), Zombier, RadioAmatør, Våpen, osv. Kan ikke så mye om emnene, er ny på disse, dermed spennende. Liker mest og tulle og tøve. Ringe for og ha det morro? Go for it! Endret 31. mai 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jupp. Finn deg en annen plass og pirke på leifer. Endret 1. juni 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skypenavn: Knewt93 Alder: 15 Liker å snakke om: Umm.. Alt og ingenting? Kan sikkert snakke om det meste, selv om jeg ikke alltid har noe vettugt å si. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jupp. Finn deg en annen plass og pirke på leifer. Det var ikke en leif jeg pirket på. Jeg lurer på hva RadioAmatør er? Er det folk som lager sine egne radioprogrammer eller er det et spesielt radioprogram? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vi vil gjerne vite hvem som ikke hører på metall. Ingen grunn til å skrive hva du hører på ellers. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er jo ingen pålogga jo. Også akkurat nå som jeg var i mood for å snakke litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå