Andyax Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skype meg tråden Som mange vet, eller som mange kanskje ikke vet, så finnes det et genialt program der ute som heter Skype. Med Skype kan man legge til kontakter, som har lastet ned programmet, og ringe dem helt gratis. I tilleg til at man kan ringe hverandre, kan flere personer snakke med hverandre likt (minimum 7 personer). Nei, jeg er ikke deleier av firmaet som utvikler Skype, men jeg syntes det hadde vært kjekt å sette igang en tråd hvor folk kunne adde hverandre på Skype. Med Skype kan vi ikke bare diskutere her på forumet, men også diskutere muntlig! Man trenger heller ikke å diskutere, man kan snakke om ting som man har til felles, eller bare stille hverandre spørsmål hvis man lurer på noe. Så hvem er med? Jeg foreslår at man skriver brukernavnet sitt og hva man liker å snakke om. Også kan man legge til de man har lyst til å snakke med. Skype kan lastes ned på denne siden: www.skype.no Mitt brukernavn: fortapt (ikke spør meg hvorfor jeg valgte det navnet hehe) Liker å snakke om: Det å lage film, foto, design, Mac, Xbox 360, fotball. Egentlig alt mulig hehe. Håper flere blir med på den nye Skype trenden! Ps. Du trenger Mic for å snakke med Skype. Men det var vel ganske obvious... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Micen min er ødelagt atm, men jeg kommer sikkert til å joine når jeg har fått meg en ny mic Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) - Endret 6. juli 2010 av zennox Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Faktisk veldig samme som zennox her. Brukernavn: vhaakonsen Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jaja, la deg til nå Heter forresten probro2k Endret 11. mai 2008 av Rallahr Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Ey vi trenger flere folk! Ikke vær sjenerte! Det er typisk Nordmenn å ikke tørre å snakke med fremmede. Prøv å overse den frykten! Har fått flere invitasjoner nå, og det er kjempekoselig å snakke. Hvorfor taste, når man kan snakke!? =) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvorfor taste, når man kan snakke!? =) Fordi at man kan snakke med flere samtidig, gjøre andre ting, og høre på musikk samtidig som man kommuniserer? Ok, totalt urelevant kanskje, men er det ikke bedre om man har hatt en Ventrilo -server oppe å kjøre? Mulig Skype fungerer på noe samme måte nå, men nå har jeg ikke rørt det på .... noen år? Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skype er et genialt program! At ingen har tenkt på å lage en slik tråd tidligere? S-M-R-T! Mitt brukernavn er "Ezkild" (- Skype me anytime - if I don´t answer, I´m just somewhere else) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei....Brukernavnet mitt er Robinfjell....Jeg liker å snakke om alt ;P Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Brukernavnet mitt er : ondskapenslord. tjaa, spill og musikk (metal) er jo blandt mine interesser. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Se der ja! Nå er det fart på sakene! Jeg anbefaler alle å komme med skypenicket sitt, fordi det kan fort hende at du får invitasjon av en jente ey ey! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg kan sette opp vt serv anytime med plass til 32 stykk. Bare å gi lyd hvis de høres interessant ut. Endret 16. mai 2008 av k1mzor Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Brukernavn: hhorse2k (yay) Kos å prate litt. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Brukernavnet mitt er hanse19. 16 år Kan preike om det meste. (hvertfall ting som irriterer meg ) kos Endret 21. mai 2008 av Ultraskarp Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nå er det lenge siden jeg har logga inn på skype, har autologin, så husker ikke helt skypenavnet mitt. Men mener det var morten.berg1 . Liker å snakke om spill, musikk (Metal selfølgelig) og snakke generelt. Er ikke så ofte jeg er pålogget for tiden. Er fint vær ute.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) We need more people! Thadon og Stoltz er kule =) Vi prater sammen hver kveld nå hehe. Men hadde vært kult med fler! Endret 18. mai 2008 av Andyax Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Brukernavn: hrisebro Liker å snakke om: Liker ikke å snakke -_- Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da tror jeg du er kommet feil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Brukernavn: chris992 Liker å snakke om: Film, musikk, spill, data, forum, internett Alder: Snart 16 Oppforder til å slenge opp alder og jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå