Gå til innhold

Empire R1900TII, et bra valg ?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei! Sett litt på PC høytalere, og nå som headset'et mitt har død(hatt det siden 2006), et Koss SB/45, så vil jeg ha meg noe med lyd. Hadde et biltema "annlegg", som bestod av en stor bass og 5 høytalere i surround. Nå er det for meg upraktisk, ettersom dette er til dataen, og ettersom jeg ikke trenger surround.

Har tenkt litt på Empire R1900TII høytalerene. De har jo fått god omtale, koster ikke allverden, og ser ut til og levere god og klar lyd&bass.

Hva tror dere om den? Virker jo bra de da. Litt liten sub kanskje, men nå kan jeg ikke spille så høyt alikevel, siden jeg bor i blokk.

Refererer til de her: Empire R1900TII

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Lurer òg på dette.

Har sett for meg enten overnevnte Empire-sett eller dfelt Audioengine 2.

Audioengine ser i alle fall bedre ut, men spørst om dei forsvarar dei vel 300 kronene ekstra.

De så mye bedre ut de der ja :p er de like god og skal tro? Sånn teknisk sett!

edit: på komplett står d'feldt Audioengine 2 under mp3>høytalere.

Hmm

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har fått mine Audioengine 2 no, og førsteinntrykket er bra. Finishen er litt mattare enn den ser ut som på bildet, men er fin. MEN (!) lavare frekvensar høyres slik ut: BRWAÆAHBLÆØAEHWRÆÆÆÆH.

Håpar det kjem seg etter eit par dagar innspeling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

No er dei godt innspelde, og eg kan vel seie meg fornøgd. Djupbass finst ikkje, men resten av spekteret låter pent. Anbefalar å sette dei opp i øyrehøde istaden for å ha dei ståande rett på skrivebordet, det låter ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...