Krokan Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Komplett.no hadde helgetibud på Asus G2S-7T109G for kr 9995,- denne helgen, rakk å bestille meg en før de ble utsolgt. Var vel et såkalt impulskjøp, men dette er vel mye PC for pengene etter det jeg kan se? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Stort sett bra specs og mye for pengene, men skjermkortet trekker ned ift resten. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Stort sett bra specs og mye for pengene, men skjermkortet trekker ned ift resten. Koster jo nesten ufattelige 25000,- i andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Om du ikke kjøper den for å få super spillytelse så kan jeg gå med på at det er mye for pengene. Men utgangsprisen for den er helt latterlig, du får langt mer for pengene ved å kjøpe en dell xps m1730 f.eks. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Om du ikke kjøper den for å få super spillytelse så kan jeg gå med på at det er mye for pengene. Men utgangsprisen for den er helt latterlig, du får langt mer for pengene ved å kjøpe en dell xps m1730 f.eks. Spiller for det meste på PS3, så spillytelsen har ikke allverden å si for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå