Gå til innhold

Jeg trenger Radeon 9500 PRO nå!

Anbefalte innlegg

:o

Hallois!

Er det ovehodet ingen nettbutikker i Norge som har dette kortet på lager for øyeblikket, det kan så være produsert av hvilken som helst produsent i grunn(Sapphire, ATI, Connect3D osv.)

Bestilte Connect3D- kortet via PSDATA i slutten av forrige måned i håp om å få kortet levert i disse tider, men lagerstatusens dato blir hele tiden utvidet, så jeg vet ikke jeg...

Alternativt, kan GeForce TI 4800 SE være en god erstatning. Går jo glipp av directX 9, men "what ever".

? Synspunkt?

Hilsen Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp det connect3d nonpro kortet PSdata har til 1495kr da sparer du penger + at du kan moddet det til 9700 slik at du får et bedre kort enn 9500 pro. 9500 pro kan du ikke modde til noen ting :lol:

Fikk et slikt selv i dag og har moddet det med wizard sine drivere så nå har jeg 256bitst minnebus og 8 piplines akkurat som Radeon 9700 :D

plus at det er ikke overklokkingsperre på det kortet så du trenger ikke flashe bios for og overklokke så du kan klokka det til ca 9700 pro hastighet :D Uten og miste garanti alt er gjort med software 8)

Jeg anbefaler dette kortet på det sterkeste. Dette er en batch med de radeon 9500 kortene som er modd bare. ATI har jo laget nye nå som ikke lenger er mulig og modde til Radeon 9700 så vil du ha et slikt kort så slå til på psdata nå. Det ble solgt over 30 kort der på 1 dag så dem forsvinner fort. Slike kort som kan moddes er ikke lette og få tak i lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...