Gunfreak Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei, jeg fikk så god hjelp når jeg skulle lage røyk så nå spør jeg igjen jeg vil gjerne lage munnigsflamme på våpen noe lignede dette, bare kanskje med litt mer farger jeg vil også lage kulle treff på bakken, sånn så det liksom spruter litt jord opp fra bakken Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 jeg har lagd dette layert nå, men når jeg prøver å flytte det over til et bilde jeg vil bruke det på, går ting til helvete, jeg vil bare ha det brune røyk puffet, men jeg får enten et svart hvitt sak eller bare en firkant med brune skyer fuck, jeg kan vist ikke laste på ps filer av en grunn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 ja hvordan gjør man det Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 visionlab er et program som er ganske greit å lage effekter i. Det er hovedsaklig for video, men funker på bilder også. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) visionlab er et program som er ganske greit å lage effekter i. Det er hovedsaklig for video, men funker på bilder også. Googler det, men finner bare en C++ progarmeringsdings. Har du noen linker? Endret 22. mai 2008 av Joney Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Smudge med rundt hard brush i valgfri størrelse funker vel. Når det kommer til strength-en, må du nesten prøve deg fram der også. Her finner er en liten tutorial på hvordan du lager eksplosjonseffekter i PS, men ikke sikkert det hjelper deg så mye. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Våpen blir forresten laga spesiellt for å ikkje ha nokon flamme ut av pipa når du skyt Lenke til kommentar
Joney Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Våpen blir forresten laga spesiellt for å ikkje ha nokon flamme ut av pipa når du skyt Tror det er snakk om eldre våpen som Gunfreak skal fikse på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 her kan dere se flamer og eksplosjoner jeg har lagt på bilder Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skal du lage røyk er det letteste (og beste?) helt klart å finne et C4D-render (abstrakt 3D-render), resize og desaturate det, og smudge det med en soft brush på lav strength. Smudge i sirkler. ^^ Lenke til kommentar
Joney Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Heter det ikke grenade forresten? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Heter det ikke grenade forresten? kanskje det er en tysk variant.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 her har jeg prøvd å lage sporlys og en STOR eksplosjon Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skal du få helt riktig effekt, må du ha litt mer lys fra flammen, enn bare flammen selv Lenke til kommentar
Joney Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Måtte bare :!: Edit: glemte hvist å få med skyggen.. Endret 16. juni 2008 av Joney Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 her har jeg prøvd å lage noen kule treff, sånne dust puffs. samt en flame ute av fokus i bakgrunnen Lenke til kommentar
Joney Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) her har jeg prøvd å lage noen kule treff, sånne dust puffs. samt en flame ute av fokus i bakgrunnen Kule treff man! Endret 4. juli 2008 av Joney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå