AndersT2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som har målene på 9800GTX kortene? Tenker da mest på lengden. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 mener 99% sikkert at det er 27cm langt! bredden er standard, men det tar opp to kortplasser! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 såvidt lengre enn 7900 GTX altså. Da går det i hvertfall inn i kabinettet mitt. Men syntes disse kortene begynner å bli litt vel lange, snart ikke plass i ett full tower fra Lian Li. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 såvidt lengre enn 7900 GTX altså. Da går det i hvertfall inn i kabinettet mitt. Men syntes disse kortene begynner å bli litt vel lange, snart ikke plass i ett full tower fra Lian Li. enig med deg der.. i pc-en jeg bygger nå må jeg kanskje droppe den ene harddiskbrønnen for å få plass til et 9800GTX (hvis jeg går for det). håper de fokuserer mer på å få ned den fysiske størrelsen framover. skjermkort har vel aldri vært så store som det de er i dag! ThomasT-93: sorry! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 såvidt lengre enn 7900 GTX altså. Da går det i hvertfall inn i kabinettet mitt. Men syntes disse kortene begynner å bli litt vel lange, snart ikke plass i ett full tower fra Lian Li. enig med deg der.. i pc-en jeg bygger nå må jeg kanskje droppe den ene harddiskbrønnen for å få plass til et 9800GTX (hvis jeg går for det). håper de fokuserer mer på å få ned den fysiske størrelsen framover. skjermkort har vel aldri vært så store som det de er i dag! ThomasT-93: sorry! Det var vel en av de gamle voodoo kortene som var enda større en gang i tiden tror jeg. Men nå begynner de å bli altfor store. Jo mindre GPUen blir (i nm) jo større blir kortene. Rart det der. De burte heller bygge i høyden hvis de ikke greier å få ting mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå