Gå til innhold

Står eller ligger din Xbox 360?

Står eller ligger din Xbox 360?  

138 stemmer

1. 1. .

• Står
      36
    • Ligger
      89
    • Har ikke Xbox 360
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den liggende fordi jeg ikke tør annet etter at jeg klarte å velte den i vinter en gang (mens den var på). Heldigvis gikk det bra den gangen, men jeg vil ikke friste skjebnen mer enn én gang :) Om jeg skaffer meg PS3 derimot blir jeg nødt til å ha den oppreist, for det er ikke plass ellers ...

Lenke til kommentar
Hva i huleste er poenget med svaret: "Har ikke Xbox 360"???

Er det slik når jeg går til stemmeurnen ved neste stortingsvalg, så er det sedler der hvor det står: "Har ikke stemmerett"??

Det er for at resten av forumet skal få lov til å stemme. Det skjer at folk som ikkje kan stemme på eit av alternativene likevel kjem innom tråden og stemmer vilkårleg. Difor er det alternativet der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Min ligger. Hadde den stående i et års tid, men etter litt ommøblering på TV-rommet fikk X360 sitt eget lille bord. Selv om den fortsatt kan stå på det bordet, er jeg alt for nervøs for at den skal tippe til siden, og da ramle ned på gulvet siden bordet er så lite. Når den ligger er det ikke noe fare for slikt.

'

Er det slik når jeg går til stemmeurnen ved neste stortingsvalg, så er det sedler der hvor det står: "Har ikke stemmerett"??

Selvfølgelig ikke, men det er mulig å stemme blankt.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Min stod en stund, men er for redd at den skal tippe over, så nå ligger den.. Syns dog det er penere når den er på høykant.

Det går ann å stemme blankt. Det er en like stor statement, om ikke en større en, enn å stemem på et parti.

Tåpelig post.. Folk som ikke har xbox vil gjerne se pollen..

Endret av Winniee
Lenke til kommentar

Hey, hva skjedde med den andre, står eller ligger din 360 tråden da?

Ville ikke vært bedre å lagt til en poll i den tråden da?

Flere som har svart i den allerede, og den ligger jo fortsatt på førstesiden under 360 forumet??

Men kan jo uansett svare igjen, at min ligger etter at dvd-drevet gikk i stykker 3 ganger på et år mens den stod, og selv om jeg ikke har bevis for at dette er grunnen, tar jeg ingen sjanser og lar den ligge til noe annet er bevist for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...