Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

artig prosjekt!! :) bra luftgjennomstrømning der! :p ville kanskje ha kablet litt bedre (tenker ikke på de kablene rundt hovedkortet, men nedover under strømforsyningen), og laget en litt mer diskre festeanordning på strømforsyningen. :) men ellers, veldig stilig!

Lenke til kommentar
artig prosjekt!! :) bra luftgjennomstrømning der! :p ville kanskje ha kablet litt bedre (tenker ikke på de kablene rundt hovedkortet, men nedover under strømforsyningen), og laget en litt mer diskre festeanordning på strømforsyningen. :) men ellers, veldig stilig!

Ja, jeg skal fikse de andre kablene, de bare henger løst hittil.

Må få meg en liten hylle å ha disker og slikt på, tror jeg også skal ha diskene der med strømforsyningen.

Planen er etter hvert å ha wallputeren bare passivt kjølt.

Nå slipper damen min å dra rundt på en svær pc, nå kan hun bare game på wallputeren min :-)

Men jeg turer til datakjeden nå og ser om den har noen av de flate logitech tastaturene til ~~200kr.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Yes, jeg har kommet til et sted, hvor jeg vurderer å bygge om wallputeren.

Kanskje jeg skal bygge den ned i en ikea imitert skinn oppbevaringseske.

Jeg hadde en slik eske stående og den er liksom ca. perfekt størrelse til et hovedkort!! Men vet ikk ehelt.

Eventuellt, kommer jeg til å flytte wallputeren til en annen vegg. Evnt. det som kunne vært kult, hadde vært å bygget den inn i en sånn mac-skjerm (type olschool, grønn/hvit).

Får se litt, må tenke på det :-)

Lenke til kommentar

Dette var Stilig!

Men bør du ikkje ha noko over - som dekke for støv, beskyttelse (mtp. "slag", berøring o.l.) Det er jo litt fare for at noko kjem borti og muligens øydelegg noko...

Eg kom med ein gong på noko som kanskje kunne passe... Noko liknande slike boksar med dopapir som går an å opne oppe (med hengslar nede), dersom du skjønnar ska eg vil fram til... Men sjølvsagt ikkje i samme form og størrelse ;)

Eg fann dessverre ikkje noko bilete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...