marvol Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hei, har tenkt meg ny tv til fotball EM, tven skal være 37"++ og koste maks 12000,- Skal brukes til mye tv-titting, PS 3 spilling og evt. kobles til pcen min. Har ikke bestemt meg enda, men har sett på disse : Panasonic 42" plasma Sharp 42" LCD LG 42" m/80 GB HDD Panasonic 42" plasma Edit link, se post under Endret 10. mai 2008 av marvol Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 *B U M P * Ingen ? Ny link fra elkjøp Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Ingen ? Noen vits i å kjøpe full-HD når man har kabeltv ? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) siden tv'n skal brukes til sport er vel plasma kanskje det beste valget for deg. er ikke noe vits med full hd hvis du bare skal bruke den til kabel tv, sendingene der er bare hd-ready uansett jeg har dessverre 0 peil på plasma tv'er, så det får noen andre hjelpe deg med. Endret 11. mai 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ville heller lagt til en tusen lapp og slått til på denne: 37LG6000 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Sorry, har ikke mer enn 12000,- som er maks.. Er ute etter den tven som gir mest for pengene, HELST rundt 10000,- Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Tror jeg kommer til å sitte mellom 3-4 meter fra tven (akk kjøpt nytt hus). Hvor stor tv tror dere jeg trenger ? Hvilken tv-type egner seg best til pc-tilkobling (av plasma og LCD)? (Tenker da på å koble enten via VGA eller HDMI (?),... Noen med peiling på hvordan plasma er kontra LCD? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Av de fire modellene, gå for SHARP. Kanskje det merket (etter Pioneer) med høyest kvalitet på produktene sine. SHARP lager også kanskje de beste LCD panelene på markedet, og lager ALLE delene sine selv. Dette gjenspeiler også kvaliteten. SHARP har også noen av de beste sortnivåene i LCD verdenen. Bildet er upåklagelig på denne modellen, og tilkoblingene dekker det meste, og vel så det. Alle TV'ene er gode kjøp, men SHARP sin modell vil nok være den beste til ditt bruk, med PS3, kabel (HD-ready), film, osv. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Litt OT, men lurer på en ting, tenkte jeg skulle kjøpe/bestille en HD-boks fra Canal Digital, som vil vise sendinger i HD (er det full-HD f'resten?), dersom det er det, kommer jeg nok til å kjøpe en tv som støtter det... Har da sett på disse: Toshiba Regza 37" Samsung 40" Toshiba Regza 42" I tillegg kan dere se HW Prisguide for flere modeller... Takk Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Canal digital HD sendes i 720p, den "HD-ready" standarden. Og når det gjelder bildekvalitet så når ingen av de tre siste der du viste frem opp til SHARP modellen du tidligere har vist. Samsungen kan nok matche den på et par punkter, men SHARP drar nytte av bedre bildeteforbedringsknologi o.l. OT: Om du har mulighet, gå for HD PVR fra Canal Digital, den er enda bedre på bildefronten enn den vanlige HD-recieveren Lenke til kommentar
marvol Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Ok, da blir det nok denne Har denne 1:1 pixelmapping? (Har fått med meg det at det lønner seg dersom man skal koble til pc... ?) Dersom det blir Canal D pakke, går jeg nok for det beste (skal kjøpe selv ), PL i HD ville vært konge ! Lenke til kommentar
$ig Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg har nettopp fått min Sony KDL-37P3000K, den er jeg MEGET fornøyd med, så koster den bare 6000 fra Netshop(de har tilbud på den nå). http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=93595 Den har veldig godt bilde fra PC og sykt digg bilde fra X360. Anbefaler den på det sterkeste. Sjekk ut denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=949663 Mvh Sigurd P.S. Du sparer mye penger på å kjøpe fra nettet, istedenfor å kjøpe fra butikk Lenke til kommentar
marvol Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 hmm. noen som vet hvorfor komplett.no og netshop.no linker ikke går å gå inn på, funker ikke om jeg skriver adressen heller .......... Men kommer nok til å bestille på nett ja... Lenke til kommentar
plaank Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 SHARP modellen du nevnte sist der skal støtte det ja, såvidt jeg vet. Knallgod TV! Ta turen innom nermeste Elkjøp, så får du se på den. Du kan jo uansett bestille den på nettet Du vil nok bli fornøyd! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Ok, lurer bare på om jeg skal gå opp ett hakk, og heller satse på 42", men den blir litt dyr... Noen andre tver som kan måle seg med Sharp sine modeller(nesten hvertfall?) til under 10k? (blir nok 42") Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ingen kan måle seg med Sharp sine beste lcd tver og ihvertfall ikke til den prisen du nevner. den sharpen du linker til er billigSharp og kan ikke sammenlignes med den dyre Sharp Hvis jeg var deg og skal se på fotball til sommeren ville jeg absolutt gått for Panasonic 42" px80 til 8995,- Den kan du tilogmed hente i butikken til den prisen. det fins ikke og kommer ikke til å finnes en lcd tv som gir et så bra bilde de nærmeste 3 åra som panasonicen tilbyr deg.(under 10000). Innbrenning eksisterer ikke lenger, ihvertfall ikke på seriøse tv merker. Endret 15. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
plaank Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du setter 9000kr som grense vil jeg også støtte Panasonic PX80, men han viste en SHARP til en 12-13000, som jeg tørr påstå er en MEGET god TV. Men, ja.. Til den prisen (9000kr), så er Panasonic TH42PX80 kanskje den beste TV'en du kan oppdrive. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ønsker egentlig LCD, da jeg vil ha best mulig kvalitet på PS3-spilling.. Og pc-tilkobling da Edit: blir nok en Sharp 42" fra Elkjøp.. Endret 15. mai 2008 av marvol Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 best mulig kvalitet på PS3-spilling.. ? noen som har fortalt eventyr til deg Lenke til kommentar
marvol Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Hvis det ikke stemmer, så er det nok mannen på elkjøp som har vært på ferde ja.. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå