Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Til deg. Og du ser/merker at hun smiler til deg, hva gjør man da? (beklager om det er på feil forum.) Har merket at enkelte smiler(jenter altså) men da bare står jeg der, helt stiv i kroppen. Har ikke omgått mennesker på noen år, så er ikke helt opplært. Skal jeg smile tilbake? hva skjer da?! Trenger hjelp her. Om det skulle ha noen betydning, jeg er 16. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du tar så klart på deg ditt mest sjarmerende smil! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Aha. Men hvordan skal jeg smile? Sånn stort smil, eller sånn pitte litt smil? Har ikke smilt på lenge, så har ingen sånne sjarmerende triks. :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Øv deg foran speilet. Du behøver ikke overdrive slik at du blir seende ut som et kløyvd hestehode :!: , men sånn "passe", vet du! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ett useriøst innlegg er slettet. Har man ingen hjelpende ord, lar man rett og slett være å svare. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Om ei jente ser deg i oyenene, vis et uskikkelig smil og et blikk som sier: "Jeg vet noe som du ikke vet!" Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tør jo ikke og snakke med noen, sånn, der ute. Får nesten hjertestans når jeg skal prøve og si noe. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Paa tide aa fikse det Skaff deg "Foundations" av Real Social Dynamics. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det minste du kan (og bør!) gjøre er jo å smile tilbake. Selv om du rødmer eller føler deg teit. Det er jo et kjempekompliment at jenta smiler til deg i det hele tatt, så i stedet for å se ut som en overlegen dritt (for det gjør du om du bare ser stiv ut og glor en annen vei), vis litt vennlighet tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Aha, ok. Ja har tenkt litt på at det ikke ser så bra ut Bare et lite spørsmål,,; det går vel ikke og vinke vel? Er vel ikke like bra som og smile, men går det?? uhmf, kan jo ikke og smile engang. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det kan funke å vinke, hvis uttrykket du har passer til det. Klart det ser teit ut å vinke dersom du står der og rister av nervøsitet, men hvis du klarer å få det til å se avslappet av gjøre litt morsomt ut av det er det bare bra. Lenke til kommentar
Gjest Gjeste_heste Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Pass nå hvertfall på å at det er deg ho faktisk smiler til, før du begynner å vinke. Tror det lett fører til litt flaue senarier. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Se tilbake. Idet du treffer øyekontakten trekk på øyenbryna og gi et lekent smil. Om hun holder øyekontakten, bare fortsett å stirr henne dypt i øynene. Om det blir pinlig lenge (noe jeg tviler på siden du kommer til å svimle etter ca et sekund) så glefs litt etter henne så ho ler. Gå så videre, si hei neste gang Endret 13. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 du tar en parodi av en morsom figur xD Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gidder hun ikke og ha øya lengere enn et lite blikk så er sjangsene små... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå