neoman Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 pcen min jeg formatert i går slettet alt på den. og innstallerte windows xp pro. formaterte fordi den fikk blue screen nesten hele tiden før. men problemmet er der enda selv etter formatering. la oss si når jeg går og spiser. og en nedlasting står på eller noe slikt kommer jeg tilbake med skjermen som er full av blåfarger osv. og ingen ting rører seg og jeg må starte på nytt. avogtil når jeg starter på nytt så sitter disse fargene igjen og alt er stuck. setter veldig pris på hjelp og det haster. Takker for svar. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Her må du feilsøke på hva du har koblet til. Begynn med å laste ned http://www.memtest.org/ og kjør denne på en Diskett/USB/CD/DVD for å teste rammen. Hvis programmet feiler har du funnet problembarnet Lenke til kommentar
neoman Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 hm detta var veldig komplisert ja. kan noen si hvem av de jeg skal downloade og hva jeg skal gjøre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå