Balsfjord Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg får rett og slett ikke til å foreta noen posteringer i Vaxtra. Er det noen som kjenner til dette systemet og kan gi en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
lpride Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvilken type postering er det du ønsker å foreta deg? Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Bankbilag og diverse bilag. Det skjer ingenting når jeg trykker på linkene, kan det være mulighet for at jeg mangler noen av tilgangene? Lenke til kommentar
lpride Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bankbilag og diverse bilag. Det skjer ingenting når jeg trykker på linkene, kan det være mulighet for at jeg mangler noen av tilgangene? Jeg kjenner ikke til Vaxtra. Men kan det være pop-up-vinduer som blir blokkert pga popupblokkerer. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Nei, den står ikke på. Lenke til kommentar
lpride Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ellers ligger det noe dokumentasjon her. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Står ikke noe om det jeg lurer på der, men det har ordnet seg. Det var teknisk feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå