amiganostalgia Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Heisann. Jeg sitter og skal ha meg en extern dvd brenner og faller på en samsung 204 type. Problemet er at jeg ser det er 3 forskjellige navne modeller, f.eks SE-S204N/EUBN. Jeg antar at det kan ha noe med type landskoder/verdensdeler el. så, men blir ikke riktig klok på det. Amentio har f.eks 2 varianter:SAMSUNG DVD+/-RW 20x16x12x48x32LS ext Retail SKU: SE-S204N/EUBN og SAMSUNG DVDR/ RW/ DL USB DualL., LightS.20X Vista / Mac OS X SKU: SE-S204N/EUBT Den andre tingen jeg mistenker , er at den ene brenneren støtter pre-vista og den andre støtter vista og mac os x og nyere. Men generelt kunne jeg tenke meg å vite hva de forskjellige eubn, euwn (fant på sveitsisk side) og eubt står for. Frustrert =) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå