jspeed97 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by søker du han, eller skal du bytte bort han? Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg byr Johan Lædre Bjørdal i diamantkort...? Lenke til kommentar
jspeed97 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by søker du han, eller skal du bytte bort han? ja jeg skal bytte han bort hvis noen byr bra nok Jeg byr Johan Lædre Bjørdal i diamantkort...? mer Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by søker du han, eller skal du bytte bort han? ja jeg skal bytte han bort hvis noen byr bra nok Jeg byr Johan Lædre Bjørdal i diamantkort...? mer Jeg legger til disse til budet mitt: Thorvaldsson i gull Huusko i gull Og Thiago Martins ivanlig...deal? Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by byr bjørdal i diamant og t.holm i gull Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by byr bjørdal i diamant og t.holm i gull byr søgård i diamant og thomas myhre og iven austbø i gull og eirik bakke, alexander aas, reginiussen, koppinen, piiroja, f. holm, rushfeldt, hæstad, tarik, aarøy, moa, pall gunnarson, tchoyi, jarstein, sapara, vaagan moen, gashi, stoor, ighalo og otto fredriksson i vanlig.. Leder jeg ? ;P Endret 11. mai 2008 av vagfk Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har et nytt bud: Bjørdal i DIAMANT Huusko i GULL Thorvaldsson i GULL Thiago Martins i vanlig Stokholm i vanlig Og Bergdølmo i vanlig...?????? Lenke til kommentar
96tark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by Iven Austbø I Gull Theodor Elmar Bjarnarsson I Gull Ardian Gashi I Gull ........For Espen Hoff I Diamant? Lenke til kommentar
start1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 p.s.andresen c.steen i.b.fofana j.sørum v.t.junior s.johansen velg 4 av dise gullkortene for han deal or no deal Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 hvem bytter espen hoff i diamantkot bare by byr bjørdal i diamant og t.holm i gull byr bjørdal i diamant t.holm nicht I.sigurdsson i gull og karekezi nannskog karadaz guntveit vaagan moen occean brenne i vanlig deal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg