Gå til innhold

Gears of war 2 gameplay trailer.

Spets

Anbefalte innlegg

Oh shit, det var mye Locust. Det var en hel hær jo!

Selvfølgelig slakta Marcus ned alle :roll:

Mashe B for å vinne motorsagduell? Sikkert kjekt online med motorsagduell, da blir man passe nervøs.

Når du nevner det, er det ikke merkelig jvordan button mashing plutselig har blitt ett supert gameplay element? :hmm: God of war gjorde det og. Ikke at jeg syns det er dumt, det er jo en måte å leve deg inn i spillet på, men det har alltid blitt sett på som noe negativt, i hvertfall i fighting sjangeren :p

Jeg så en tech demo på GT hvor det var en enda større hær av locusts som masjerte gjennom levelet. Sykt hva unnreal motoren får til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror virkelig at 08 kan bli en verdig konkurrent til 07, ihvertfall nå som denne lille beatingen er bekreftet. Kan bli gøy hvis de gjør det til ett minispill for ham som ligger nede, for at han skal klare å grenade-tage han som slår ham elns.. :p

Lenke til kommentar

Vel, holder Cliffy løftene han gir i videoen Skogslik linker til, så blir fort dette årets spill for meg.

Det første spillet i serien klarte faktisk å levere mer enn jeg hadde håpet på og har gitt meg den helt klart beste coop-opplevelsen (inkludert split-screen) av alle spill jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...