NinjaTom Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Oh shit, det var mye Locust. Det var en hel hær jo!Selvfølgelig slakta Marcus ned alle Mashe B for å vinne motorsagduell? Sikkert kjekt online med motorsagduell, da blir man passe nervøs. Når du nevner det, er det ikke merkelig jvordan button mashing plutselig har blitt ett supert gameplay element? God of war gjorde det og. Ikke at jeg syns det er dumt, det er jo en måte å leve deg inn i spillet på, men det har alltid blitt sett på som noe negativt, i hvertfall i fighting sjangeren Jeg så en tech demo på GT hvor det var en enda større hær av locusts som masjerte gjennom levelet. Sykt hva unnreal motoren får til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Usett animasjon fra GeoW 2 traileren. (Takk til Comprade) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lakus: hvor fikk du det fra? Det var uansett awesome. Beat Locust to death? Fuck yeah!;D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fikk det herifra. Tror de viste litt mer enn de skulle. http://gamerscoreblog.com/team/archive/200.../13/559124.aspx Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kult! Enda mer Melee: Motorsagfighter, neveslåsskamper... Tøft Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Seriøst, får eg uttøve slik herlighet online. Da kommer eg neppe til å kunne jekke ned det makabre gliset eg da sitter med. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tror virkelig at 08 kan bli en verdig konkurrent til 07, ihvertfall nå som denne lille beatingen er bekreftet. Kan bli gøy hvis de gjør det til ett minispill for ham som ligger nede, for at han skal klare å grenade-tage han som slår ham elns.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 nytt intervju: http://www.gametrailers.com/player/33954.html der blir det forklart litt mer! spillet skal være en del mørkere og blodigere en det første Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vel, holder Cliffy løftene han gir i videoen Skogslik linker til, så blir fort dette årets spill for meg. Det første spillet i serien klarte faktisk å levere mer enn jeg hadde håpet på og har gitt meg den helt klart beste coop-opplevelsen (inkludert split-screen) av alle spill jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 nytt intervju: http://www.gametrailers.com/player/33954.html der blir det forklart litt mer! spillet skal være en del mørkere og blodigere en det første Høres bra ut Kan det være mulig å fly helikopter mon tro? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hm, skal ikkje se bort ifra at det blir mulig! gleder meg til mer info vertfall! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan vi ikke holde oss til en tråd om Gears of War 2? Vi har allerede tråden "Superdrøfting om Gears of War 2" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå