craq Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hvorfor har ramprisene gått så enormt opp i pris er det på grunn av euroen? Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Mindre produksjon kanskje. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 håper de går ned snart!! ble irritert når jeg så at de hadde gått opp, nå må jeg utsette operasjon "ny pc" planen min:( [ Denne Melding var redigert av: xonic på 2002-01-11 17:40 ] Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 17:30, Andlier skrev:Mindre produksjon kanskje. Jepp. Noen fabrikker har blitt lagt ned, bransjen tror på en økt etterspørsel etter ram og det har vært noe oppkjøp av konkurrenter i ram-bransjen. Og vi må ikke glemme at i laaaaaang tid var prisene ekstremt lave, og jeg tviler på at de kommer ned på det nivået på lang tid fremover :sad: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Sikkert bare "et-av-de-store-jordskjelvene-som-rammer-asia-vært-år" som har slått inn Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 hver klar over at de feierer nyttår i asia i februar og da stenger fabrikkene i en uke. Tror dere det fører til at prisene går opp eller ned? :wink: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Har lest at noen stoore fabrikker måtte legges ned pga. overprodusjon! De fikk rett og slett ikke solgt alle RAM-brikkene.. gikk konkurs :razz: Og det blei sikkert IKKE bedre av at det har begynt å komme DDR RAM chipsett til Pentium4!! Da begynner alle Intel fantastene å kjøpe DDR minne de og :sad: Uff og uff.. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 hehe, er nok sikkert irritert ja... Kan si jeg hadde litt flaks med det for en uke siden. Jeg så at DDR-prisen gikk opp. Siden jeg trengte mer vanlig SDRAM, kjøpte jeg 512MB på Databutikken for rundt 830 kr. Et par dager etterpå hadde prisen gått opp til 2170... :razz: Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg kjøpte deler til ny pc etter hvert som jeg hadde råd. Heldigvis kjøpte jeg ram først. Kostet meg ca 690 kr for 512 mb DDR ram i november 800 kr blankt med frakt og porto...... Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg hadde planer om å kjøpe et hovedkort med som brukte pc-133 brikker en liten syund før nyttår... Da kostet 256mb orginal sd-ram 245 kr !!! på databutikken.com Dagen jeg skulle bestille fikk jeg litt vondt i øynene da jeg så at de kostet nesten 600kr !!! Så jeg kjøpte heller et hovedkort med DDR-ram som er mye bedre... Og jeg angrer ikke... Mohahahaahahh :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå