PrettyBoy Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 hvis noen ser djevelen si at jeg er ute etter han, alle kompisene og morra hans Så du tror på djevelen? Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 jeg tror morra til djevelen finnes derfor leter jeg etter dem Lenke til kommentar
IHS Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Djevelen - eksisterer han? Ja djevelen er Egoisten som bor i alle mennesker. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Djevelen er han som får katolske prester til å tafse på små kammergutter. Eller ikke. De er nok bare pedofile. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Djevelen er han som får katolske prester til å tafse på små kammergutter. Eller ikke. De er nok bare pedofile. Djevelen er mer eller mindre i alle mennesker. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Har du bevis på det? Eneste stedet jeg har sett djevelen var i South Park-filmen og der var han både snill og skikkelig flink til å synge. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Har du bevis på det? Eneste stedet jeg har sett djevelen var i South Park-filmen og der var han både snill og skikkelig flink til å synge. Alle vet at djevelen er ond og absolutt ikke snill. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg visste ikke det. Det jeg vet er at han ikke finnes, og det finnes ingen konkrete bevis for at hverken han eller kompisen hans i toppetasjen finnes. 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg visste ikke det. Det jeg vet er at han ikke finnes, og det finnes ingen konkrete bevis for at hverken han eller kompisen hans i toppetasjen finnes. Selvsagt finnes onde og gode personligheter, alle vet det. Gud er den godeste personlighten som finnes, mens djevelen er den ondeste personlighten som finnes. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Gode og onde personligheter har da ingenting med Gud og djevelen å gjøre? 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Gode og onde personligheter har da ingenting med Gud og djevelen å gjøre? Selvsagt har det det, djevelen er en persolighetstype enkelte utvikler mer en andre. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Djevelen er mer eller mindre i alle mennesker.Ahhh, så det er det som menes med at Gud skapte mennesket i sitt bilde? Endret 16. juni 2018 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Ahhh, så det er det som menes med at Gud skapte mennesket i sitt bilde? Nei, mennesket ble en djevel etter at det vendte Gud ryggen og var ikke det fra begynnelsen av. Det er derfor det heter djevelens barn og Guds barn. Endret 16. juni 2018 av IHS Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 I dag lærte jeg at djevelen er en personlighetstype. Eller en personlighetsforstyrrelse. Mest det siste, tror jeg! 2 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 I dag lærte jeg at djevelen er en personlighetstype. Eller en personlighetsforstyrrelse. Mest det siste, tror jeg! Som kan være tilstede i en rekke personer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Igjen, dette er ny info for meg. Og jeg tviler på at det finnes i en eneste lærebok! Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Igjen, dette er ny info for meg. Og jeg tviler på at det finnes i en eneste lærebok! Det finnes tusenvis av bøker om negativ og positiv personlighetsutvikling. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Det finnes tusenvis av bøker om negativ og positiv personlighetsutvikling. Men jeg tviler på at noen av de nevner at hverken djevelen eller Gud er en personlighetstype. 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Men jeg tviler på at noen av de nevner at hverken djevelen eller Gud er en personlighetstype. Det blir vel "evil personality" for djevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå