-Dan Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Heisann! Jeg har nå satt opp siden min igjen etter at den har vært nede en god stund. Designet er nytt og systemet er nytt, alt er selvlaget. Så nå vil jeg ha litt respons på siden min. Det er en side der jeg kommer til å skrive noen guider/tutorials og lignende på. Det blir ikke en personlig blogg. http://danforum.net Håper noen har noe konstruktiv kritikk å komme med! Endret 10. mai 2008 av -Dan Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fin og ryddig side. Eneste minuset jeg vil trekke ned er de to menyene helt nederst på siden. Passer ikke inn etter min mening. Kanskje du kan plassere dem oppe i den andre menyen hvor du har Siste kommentarer osv. Ellers fin side! Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Tusen takk! Ja, de menyene der ned er der nede nettopp fordi jeg ikke vil ha de nedover langs sammen med de andre! =P Men jeg kan jo prøve å finne en finere måte og litt anderledes design på dem da! Takk for svar! Noen andre som har noe å komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå