les_paul92 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hey Har en sanyo cd-spiller (FXD-775RDS) som jeg skal prøve på rommet mitt, men jeg har ikke kabel til den. så jeg lurer på hvor + og - og høyttaler/signal ut skal. Er 16 "pinner" bakpå og 2 sånne kontakter som man har i TV'n (tror det heter phono, en hvit og en rød) de 16 pinnene er sånn: .... .... ----------------------------- .... .... Endret 10. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du kan jo gå i sikkringsskapet ditt, og koble rundt inne der, og se hva som skjer... blir omtrent det samme det Vet du ikke hva som er hva, så ikke prøv Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skal du montere en bilstereo i et hus? Husk da i alle fall for guds skyld å omfomre til 12 V da, og ikke koble den til 230 V.. Det vil nok gå rett til helvette dette her uanset, vis du ikke har noe erfaring eller kunnskap om elektrisitet.. Spørr om noen i familien har litt kunnskaper om elektrisitet Men vis du skal koble den til i en bil, så vil det nok gå fint med de phonokablene som lydkabler. Er vel mye det samme uansett Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Takk for svar fokens, men har ennå ikke funnet ut hvordan jeg skal få den slått på. Skal du montere en bilstereo i et hus? Husk da i alle fall for guds skyld å omfomre til 12 V da, og ikke koble den til 230 V.. Det vil nok gå rett til helvette dette her uanset, vis du ikke har noe erfaring eller kunnskap om elektrisitet.. Spørr om noen i familien har litt kunnskaper om elektrisitet Men vis du skal koble den til i en bil, så vil det nok gå fint med de phonokablene som lydkabler. Er vel mye det samme uansett Har litt peiling på elektrisitet, har holdt på med elektiske ting hele livet og loddet litt enkle kretser med kondensatorer motstander og transistorer. Selvfølgelig skal jeg ikke kjøre 230 V i den. Endret 10. mai 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå