Slettet--- Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Jeg vil anbefale folk å prøve å finne kjærligheten via nettet, fordi man får et helt annet bånd sammen da man blir kjent med PERSONEN i seg selv først, og ikke dømmer etter utseendet og all den dritten.. Et ENORMT bra poeng som jeg tror de fleste ikke helt forstår. edit: nvm Endret 5. august 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Er også oppe i noe sånn nå. Har snakket med ei i 6 måneder cirka. Ganske intenst og kjenner henne ut og inn, snakker om alt. Hun er fra Sverige og skal møte hun og ei venninne av henne om 3 uker og vi gleder oss noe sykt. Utrolig glad jeg kom i kontakt med henne. Det var via hun venninna så skylder henne en takk haha. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 møtte kona på nettet for ca 13år siden, har 2 barn sammen er fortsatt ilag Prata masse på nettet før vi traff hverandre, vi bodde i samme by så jeg slapp å dra så langt for å treffe ho. busstur på 15-20 min unna bare. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Møtte en jente på nett i starten av januar. Snakket sammen, det ene førte til det andre, begge ble "digitalt-forelsket" og rett etter Hove-festivalen dro jeg for å møte henne. Det var to uker jeg aldri kommer til å glemme. Fantastiske. Nå blir det regelmessige besøk til nordnorge frem til hun flytter sørover om et år. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Serr, Lakus. Er jo helt lik min historie bortsett fra at vi ikke møttes på Hove og at hun bor i Sørvest-Sverige. Så avstanden er vel noe lik den samme, om ikke mindre. Flytter selv til Oslo fra vestlandet snart så da blir det enda kortere vei. Kjempemessig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå