Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Digital forelskelse, bedøm selv


Gjest Guest_Orgasmatron_*

Anbefalte innlegg

Ah, ja. Venner har ofte ikke opplevd det selv og synes det er tull. Hvis ikke avstanden er for stor/dere for unge, eller hvis det finnes muligheter for å flytte nærmere hverandre snart, så er det absolutt noe å teste ut. Dessuten er det viktig å være villig til å satse på det.

 

Det er forskjell på å være forelsket i en internettpersonlighet og en person irl. Men det kan jo også hende at de er de samme personene. ;)

 

Bor selv 84mil unna typen, og vi ble kjent over nettet. Det var så utrolig verdt det da vi møttes, og følelsene utviklet seg bare mer. Så jeg sier det samme som de fleste andre: go for it. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det aller første du SKAL gjøre: Få henne til å vise seg på webcam. For å komme til huset hennes, og deretter finne en 80 år gammel skrupling er ikke bra. ^^

 

Og det er sånne som deg som alltid MÅ vite hvordan personen ser ut før du tør å starte å snakke..! Om alle skulle gjort sånn så hadde det ikke blitt bra..

 

DET aller første man MÅ gjøre er å tørre å ta en sjangse som å bli godt kjent med personen for å finne ut om dette er noe for deg, eller ikke.. Utseendet har ikke noe å si, for det er ikke utseendet på personen som gir deg svaret om at dette evnt. kan være personen du kanskje skal dele resten av livet mitt, eller ikke..

Lenke til kommentar

Overraskende mange som deler min situasjon også her, trodde jeg var den eneste. :p

 

Møtte en jente over nettet for litt under ett år siden, via et spill om jeg ikke husker feil. (avstand: Oslo - Bergen)

 

Vi fikk bedre og bedre kontakt, men det var ikke før noen måneder senere det utviklet seg til noe man kan kalle en forelskelse. Nå snakker vi sammen omtrent hver dag, ringes flere ganger i uken, og skal møtes til sommeren.

 

En ting som dog skiller dette fra de fleste andre opplevelsene jeg leser om her er at vi ikke er eksklusive på noen måte. Vi har begge hatt av/på forhold mens vi har kjent hverandre - vi har bare insett at før vi møtes, så må begge få lov til å gjøre som de vil. (for å unngå å dø av frustrasjon.)

 

Men, når sant skal sies så har jeg ikke hatt noen seriøse affærer etter at ting begynte å utvikle seg med henne. Ender stor sett opp med at jeg begynner å tenke på henne. Huff.

Heldigvis er det vist sånn for henne også (sier hun).

 

Anyways, sommeren blir spennende! Og til trådstarter, go for it! Du har ingenting å tape. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også prestert å bli forelska via nett. Jeg i Bodø og hun I Trondheim. Vi møttes etter noen måneder (iløpet av den tiden dumpet hun dama si) og ting var bare enda bedre i virkeligheten. Vi bor fremdeles fra hverandre men ting går bare supert :) Yay for Sexyliving.no :)

 

Jeg har også møtt en del andre jenter via nettet, dog har ikke blitt faktisk forelska (mer sånn en liten crush) før jeg har møtt dem. Men jeg synes det er sterkt overdrevet dette at folk er så utrolig forskjellige fra nett til virkeligheten. Noen er såklart det og det kommer litt ann på hvor gode man selv er til å lese folk via det de skrive, men for det meste går det helt fint etter min erfaring. Jeg er mye enig med folk her som skrevet at det er mange positive sider med å bli kjent via nettet.

 

edit: blaablaa. Sexyliving.no anbefales. Men ellers er jo sider som nettby og lignende gode for å komme i kontakt med folk :)

Endret av jcr.nan
Lenke til kommentar

Synes sider som nettby ødelegger litt poenget. Fordelen med å bli kjent med folk via internett er jo nettopp det at det IKKE er overfladisk. :p

 

Edit: dette er basert på mitt intrykk av nettby. Folk kommenterer på hverandres bilder og velger hvem de blir kjent med på grunnlag av dette.

Endret av edds
Lenke til kommentar

Da er vi vel forskjellige. For meg er den vesentlige forskjellen mellom å møte folk over internett kontra virkeligheten dette;

 

I virkeligheten tar man som oftest kontakt basert på utseende, mens på internett er ikke dette nødvendig. (det er også en forskjell mellom å vite hvordan personen ser ut i ettertid, og det å ta kontakt på grunnlag av bildene du har sett av vedkommende)

Lenke til kommentar
Diskusjon.no? Gjorde susen her :!:

Samme her. :p

x3 :wee:

 

Jeg har jo sagt hva jeg mener om nettdating til vennene mine før, så de synes jo det var artig at jeg fant meg noen på nett. :p Men nå synes jeg det er stor forskjell på å treffe noen tilfeldig på diskusjonsforum eller andre steder på nett og det å treffe dem på match.com eller liknende sider der man lager seg en profil når man er desperat, og aktivt leter etter noen. (imHo)

 

Avstand trenger ikke være noen hindring i hvert fall. :) Selv om det aldri er morsomt når den ene drar igjen..

Lenke til kommentar

NgZ: Ja, enig. Tror ikke de fleste som registrerer seg på dette forumet tenker at de skal finne noen å sjekke opp :p Hehe.. husker fortsatt den første samtalen til Marius og meg, haha. Den var så absurd. Pluss at jeg skrev jo i SO at jeg hadde sommerjobb på Tine og kjeda meg på sentralbordet, så tulleringte han til meg :!:

Lenke til kommentar

NgZ: Vel, det er jo fult mulig å registrer seg på slike sider uten å være desperat :p Jeg registrerte meg på Sexyliving fordi jeg ville finne intresange folk å prate med og finne meg noen å knulle på. Var egentlig bare ute etter litt flørt og sex (og var jo helt klar på dette). Men ei av jentene som da fristet å hoppe til sengs med endte jeg opp med å bli hodestups forelska i og hun tilbake. Så hun dumpet dama si til fordel for meg :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...