Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har begynt så smått med bilderedigering i det siste, og har nå for første gang prøvd å redigere en kropp skikkelig. Trenger litt tilbakemelding. :!: Har prøvd å gjøre midjen smalere, armene tynnere, fjerne piercing i navlen og fjerne "valk" på høyre side av midjen. Har også prøvd å fjerne "bjørneansiket", altså den fyldige ringen rundt munnen og den lille dobbelthaken. Er fullstendig klar over at dette ikke er av topp kavalitet, men et sted må man jo starte. Ser ut som om den lille endringen på ansiktet gikk greit, men armene spesielt var vanskelig. Hadde satt stor pris på tips til hva jeg kan gjøre annerledes neste gang. PS: Bildet jeg har jobbet med er random hentet fra nettet. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Joda...kan ikke si dama ble noe som helst finere av det. Dog så ser det ikke veldig unaturlig ut heller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Om du skal fjerne det lille som var å fjerne på den kroppen der, så må du passe på hva du fjerner. ser litt ut som du har tatt bort noe av nakkemuskelen også, blandt annet. Delvis anatomi hadde sikkert vært fint å kunne for slikt, men siden jeg ikke har gjort sånn som det du gjør, kan jeg nok ikke hjelpe deg på det området. Fortrett å prøv deg fram. Endret 12. mai 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Han har brukt Photoshop, so det er truleg at han har brukt eit verktøy som heiter Liquify til slankinga. Dette lar ein skyve rundt på pikslar. Eg lar vise nærare noko av kva ein kan gjere med det. Noko identisk trur eg ikkje finst i Gimp, men Filter --> Forvrenginger --> IWarp er kanskje det næraste. Det viktige når ein gjer slikt er å ikkje overdrive, og gjere endringane i små steg. Endret 12. mai 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hva med å gi bildet en runde med Liquify? Funker jo begge veier det, og gir et tålelig resultat i løpet av sekunder. Edit: Litt sen der ja.. Endret 12. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Han har brukt Photoshop, so det er ikkje truleg at han har brukt eit verktøy som heiter Liquify til slankinga. Dette lar ein skyve rundt på pikslar. Eg lar vise nærare noko av kva ein kan gjere med det. Noko identisk trur eg ikkje finst i Gimp, men Filter --> Forvrenginger --> IWarp er kanskje det næraste. Det viktige når ein gjer slikt er å ikkje overdrive, og gjere endringane i små steg. Kunne du gitt meg litt mer? Fremgangsmåte osv. når det kommer til IWarp? Takker for alle tips. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er berre å klikke og dra i biletet (i sjølve IWarp-vindauget), og prøve seg litt fram. Har ikkje brukt det meir enn eit lite minutt akkurat no, so eg har ikkje akkurat erfaring ... For å vite kva dei ulike vala er for noko, sjekk dokumentasjonen: norsk - engelsk Lenke til kommentar
solaas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Torbjørn T har rett jeg har brukt Liquify men jeg er ikke kjent i gimp så der må nok en annen forklare fremgangs måten. Iwarp: http://www.youtube.com/watch?v=vjwVUVGIgiY Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Skjønner, skjønner. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fjernet et innlegg med kritikk som ikke akkurat kan kalles konstruktivt. Har også fjernet svar på dette innlegget, og redigert vekk referanser i andre tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå