Gå til innhold

BK: Helsinki havn en fredags natt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg blir det litt mange løse lyspunkter i alt det sorte, men det er mulig det er mer detaljer å hente i rawfilen. Det havnelageret/bygget på høyre side burde ha mer markerte detaljer. Mørket er vanskelige saker. Selv har jeg gitt opp slike bilder. Synes ikke jeg får til noe spennende, så da tar jeg heller bilder av utenomjordiske som blir spist levende av monstre.

Sorry Tom, men jeg tror ikke du har mer hell med slike bilder enn meg.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
For meg blir det litt mange løse lyspunkter i alt det sorte, men det er mulig det er mer detaljer å hente i rawfilen. Det havnelageret/bygget på høyre side burde ha mer markerte detaljer. Mørket er vanskelige saker. Selv har jeg gitt opp slike bilder. Synes ikke jeg får til noe spennende, så da tar jeg heller bilder av utenomjordiske som blir spist levende av monstre.

Sorry Tom, men jeg tror ikke du har mer hell med slike bilder enn meg.

Du har vel rett i det - bildet var ikke like spennende idag ...

Prøvde å dra frem mer detaljer - men da ble det mye støy, noe fikk jeg fjernet - men helt bra ble det ikke. Men dere kan jo se selv:

Jeg har ikke rettet opp horisonten like mye her, da jeg føler at jeg tok for hardt i første gang.

Tom

Lenke til kommentar

Støyen til side så er denne versjonen mye bedre. Det er bedre med et støyende bilde, enn et bilde som ikke viser noe som helst. Jeg skulle vel ha ønsket at du hadde hatt et Nikkor Noct til dette bildet. Jeg har som sagt selv gitt opp slike bilder, fordi jeg aldri får noe bra ut av det. Kanskje film og et stødig stativ hadde gitt bedre resultat, he he? Du er jo på full vei inn i filmens verden igjen, Tom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...