Diskutatoren Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hyggelig lesing dette her. Skulle vært interessant å sett hvordan de som fordømmer dette, og kaller TS for gammel gris oppfører seg/tenker når de er i samme situasjon selv. Jeg vet av erfaring (snakket med venniner) at noen fantaserer om eldre menn, og da snakker vi om gamle menn godt opp i årene. En venninne av meg hadde faktisk en elsker som var 63 når hun var 25. Helt normalt det. Lenke til kommentar
Gjest Dame 35 er betatt av mann på 59 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er en eldre mann som i sine 60år lever livet herlig til tross for skillsmisse 7 år tilbake.og jeg har lagt merke til på TV at gamle menn som liker yngre kvinner i 20 og 30 års alderen blir kalt griser. men jeg og mine venner, spesielt de naboene ved fiskehytta mi prater veldig åpent om alt, og de fortalte meg at det var helt normalt at jeg synes at yngre damer i 20 og 30 års alderen er attraktive, så attraktiv at jeg faktisk blir tent kall meg gris om dere vil, men jeg vil tro det at minner og gode tider ifra ungdommens skjønnhet har vært såpass gode at jeg rett og slett setter stor pris på det, og derfor hungrer etter det som engang var vakkert i min tid, til tross for at jeg har vært uten forhold i stor grad de siste 6 åra. syns dere uansett ung eller eldre at det er grisete av meg å tenke slik eller syns dere at det egentlig er logisk ? Å like vakre ting er alltid naturlig, være seg biler, unge kvinner eller annet. Men å innlede forhold med noen som er unge nok til å være egne barn putter deg i "gamel gris" kategorien. Jeg er ei dame/ jente på 35 som nettopp har falt for en som blir 60 neste år og ja, det føles jo litt rart og jeg tenker på hva andre vil si, tenke, mene osv. .. Men han er gift så det er ikke tema med noe mer enn bare uskyldig flørting, men jeg synes han er utrolig fascinerende, full av ungdommelig gnist og energi som mange på min alder bare kan misunne han. Og så er han utrolig skjønn, jeg har blitt veldig glad i han. Så selvom det kanskje er litt vanskelig med et sånt forhold så forstår jeg godt at det kan være tiltrekning til tross for alder begge veier... Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Eldre mennesker utstråler lang erfaring og dertil stor kunnskap. Derfor har eldre alltid eksistert i forskjellige samfunn opp gjennom tidene. Jeg tror det er lett for oss som er unge å stemple eldre mennesker som tenner på personer som er halvparten så gamle som dem for griser. Men det er jo lett å gjøre dette når vi ikke er i den samme situasjonen selv. Vi blir tiltrukket av det som er vakkert (per vår definisjon), og jeg tror ikke dette gir seg uansett hvor gammel man er. Jeg vil heller si at det er ganske så normalt, men jeg tror nok at mange skjuler det en del, nettopp fordi de er redde for å bli stemplet som noen ekle mannsgriser. Jeg syns ihvertfall ikke at det er noe galt med dette. Ja, det kan virke litt rart, men hva så? Lovlig er det også. I tillegg er det noe med at det er personen en blir tiltrukket av og evt. forelsket i, ikke alderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg