Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei. Har hatt et problem i det siste at forumet ikke lastes ordentlig hvis jeg skriver innlegg/åpner tråder. Jeg får opp helt det øverste, hvor det står diskusjon.no, men resten vil ikke lastes. Jeg må da oppdatere siden, før den kommer seg. Dette skjer både i Firefox og Opera. Jeg mistenker at det kanskje har noe med Adobe Flash Player? Noen som vet, og/eller har samme problem? Noen som har en løsning? Er forumstyret klar over dette? Takker. Edit: Skal ta screenshot neste gang det skjer. Endret 9. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er forumstyret klar over dette?Forumstyret har nok ikke noe med at du ikke får opp forumet på et korrekt måte, da har du isåfall missforstått hva forumstyret er. De som burde være klar over dette er Drift Tips kan være å tømme cache i begge nettleserene og se om det kanskje kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ok, jeg mente selvfølgelig drift. Men skal prøve det jeg. Gir tilbakemelding seinere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Her er screenshot av hvordan det ser ut. Slik står den helt til jeg oppdaterer siden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Det er helt vanlig oppførsel når en side lastes, det du kan prøve er å velge et annet forumskin å se om det ikke går bedre da. Det gjør du ved å velge fra nedtrekkslisten nederst på alle forumsider. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Men det nå bare på diskusjon.no at dette skjer. Igen andre sider eller andre forum. Men nå har jeg endret forumskin, så får se om problemet er der fortsatt. Gir tilbakemelding. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg skriver jo at jeg må oppdatere siden for å komme videre, men det er ganske plagsomt å måtte gjøre dette hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg