Gå til innhold

hvordan øker jeg kontrasten på skjermen?

Anbefalte innlegg

hei

jeg har merket at når jeg ser på dvd på laptopen, så blir kontrasten litt dårlig, det blir litt "matt" kvalitet for å si det sånn!!

Så åssen fikser jeg på kontrasten?

Jeg har vista, sånn at det er sagt!!

PS. Har prøvd å gå inn på nvidia control panel, men får kun stilt på ytelse og kvalitet der!!Er også begrenset på hva jeg får gjort på skjerm innstillinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det pleier å være en knapp nede i vestre hjøre som det står "fn" på. Den er ofte i en annen farge enn de vanlige tastene. En annen plass på tastaturet, er det sikkert en knapp som viser en lyspære, eller lignende som har store stråler ut fra seg. til venstre for denne er det ofte en knapp med en lyspære med små lys stråler. Trykk på "fn" knappen og derretter på knappen med store lys stråler.

Hvilken laptop har du?

Lenke til kommentar
Det pleier å være en knapp nede i vestre hjøre som det står "fn" på. Den er ofte i en annen farge enn de vanlige tastene. En annen plass på tastaturet, er det sikkert en knapp som viser en lyspære, eller lignende som har store stråler ut fra seg. til venstre for denne er det ofte en knapp med en lyspære med små lys stråler. Trykk på "fn" knappen og derretter på knappen med store lys stråler.

Hvilken laptop har du?

ja, det er jeg klar over, men det øker kun lys styrken og ikke kontrasten

Jeg har acer aspire 5613 og er fornøyd med skjermen ellers, men når det gjelder film kvaliteten (på dvd) så syntes jeg det blir litt matt kvalitet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...