Gå til innhold

Prosjekt: Hva slags nettside trenger du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si meg hvor alt de greine du sier står, og det er jo som er utdannet profesjonelt ikke du, så jeg synes alt passer.

Finn templatet og dere sier at den er ferdig laget =S.. Tullprat.. Dere må komme med forskjellige grunner hver gang? mm=\? :shrug:

Edit: Når det er snakk om skrive feil så skjønner jeg, mulig dere kan hjelpe meg?

Er utdannet i England.. :ermm:

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Si meg hvor alt de greine du sier står, og det er jo som er utdannet profesjonelt ikke du, så jeg synes alt passer.

Finn templatet og dere sier at den er ferdig laget =S.. Tullprat.. Dere må komme med forskjellige grunner hver gang? mm=\? :shrug:

Edit: Når det er snakk om skrive feil så skjønner jeg, mulig dere kan hjelpe meg?

Er utdannet i England.. :ermm:

Hvis du selv kodet siden burde du da vite hvor de forskjellige tingene står? eller er det her det blir klart at du har brukt en template?

Du viser også tegn til arroganse her:

og det er jo som er utdannet profesjonelt ikke du, så jeg synes alt passer.

jaha, så på grunn av at du er utdannet så kan du umulig ta feil?

Mye av poenget med web-design er og levere kunden det de vil ha, og ikke det som du aller helst ville ha lagd.

Så det og lære seg og høre på innspill er noe en burde få på plass så fort som mulig.

Det er heller ikke så lett og finne et template og matche den med siden din, det er på grunn av to store faktorer:

1, Det finner flere tusen templates som sirkulerer på nettet

2, Du kan selv ha gjort endringer som gjør det vanskelig og matche det opp mot en eksisterende template.

Jeg har også noen andre spørsmål:

Hvorfor finner jeg ikke designway.org i brønnøysundregisteret? når jeg ikke finner det fremstår hele bedriften som veldig useriøs.

Hva er du utdannet som? slik det er nå kan du likesågodt være en "profesjonelt utdannet" søppeltømmer som driver med web-design på siden. (satt kraftig på spissen) Det og få frem hvilke fagbrev, sertifiseringer og lignende du har er viktig skal en få kunder.

Lenke til kommentar
Gode gud. Nå er det på tide at du tar deg ei bolle og innser at du ikke kommer noen vei med dette fjaset. Sida er en template som du ikke har laget, og du er ikke "utdannet profesjonelt".

Samme template 1

Samme template 2

Samme template 3

Samme template 4

Trenger du flere eksempler må du bare si fra.

LOL!

Hva er det første designet man finner her;

http://www.flashvillage.com/

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Gode gud. Nå er det på tide at du tar deg ei bolle og innser at du ikke kommer noen vei med dette fjaset. Sida er en template som du ikke har laget, og du er ikke "utdannet profesjonelt".

Samme template 1

Samme template 2

Samme template 3

Samme template 4

Trenger du flere eksempler må du bare si fra.

HAHAHAHAHAHA OMG .. den tok kaka..

Du sa vel at designet "ditt" kom til å bli råbra.. vell LOL .. jeg klarer ikke å si mer..

Lag denne tråden sticky.. garantert verdt å lese xD

EDIT: og jeg leste litt bak i tråden og.. du så du kunne HTML CSS og PHP .. jeg spørr bare da hvorfor du sende meg PM om guider til PHP og hvor jeg lærte ditt og datt:

--, 04/05-2008 : 11:43

Hei, hvor gammel er du?

Litt rart spørsmål men siden du skal lære C+, har du starta? er det vanskelig?

Og Php, hva slags guider brukte du?

Tusen takk for svar.

Sendte du til meg for en stund tilbake. hmm professionell?. jaja

Jeg skal foresten gi deg en guide nå som jeg er i godt humør :) som jeg altid er :w00t:

www.tizag.com

Endret av Dryper
Lenke til kommentar

Tips til trådstarter: Ikke prøv å lure noen som er smartere enn deg selv.

---

Så klart. Du er "utdannet profesjonelt", og det betyr selvsagt at du har endeløst mye mer kunnskap enn andre utviklere i dette forumet. Hvis du synes alt passer, men ingen andre gjør det - er det du eller alle vi andre som tar feil? :p

Du har kanskje mye teorikunnskap hvis du har en god utdannelse innen webutvikling, men det er kun erfaring og personlig egnethet som kan gjøre deg til en god utvikler eller designer. Det ser ikke ut til at du har noen av de egenskapene. I tillegg mangler du andre egenskaper som er nødvendige for å lykkes i dette yrket - nemlig ydmykhet, evnen til å lytte til kritikk, evnen til å innrømme feil, evnen til å lære av de som er flinkere enn deg, osv.

Finn templatet og dere sier at den er ferdig laget =S.. Tullprat.. Dere må komme med forskjellige grunner hver gang? mm=\? shrug.gif

Hvis jeg var deg tror jeg aldri jeg hadde turt å vise meg i webdesignforumet på diskusjon.no igjen. :lol:

Er utdannet i England.. ermm.gif

Igjen - det spiller jo ingen rolle når du ikke klarer å produsere en nettside selv engang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...