Dryper Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) synes faktisk jeg har vært borti den menyen, tror det var webpage-maker elns. kode selv, og læring fra bunnen av er best. ikke begynn med wysiwyg editorer. Menyen er fra MS Frontpage, slik som hele siden hans her.. omg omg Du kommer ikke langt med frontpage :S Endret 7. juni 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Flere poster er fjernet for videre OT og harselering. Videre posting i den retningen vil resultere i overdreven streng reaksjon. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 haha litt rart, hver av dere sier at menyen er fra et eller annet program Er snart ferdig med den nye designet.. haha Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hva er så merkelig med det, når sporene er så klare? Og hva skjer med quizen? Gleder meg til å se det nye designet! ..(Bare jeg som er litt trøtt) Endret 7. juni 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva skjer med Designway.org forresten? "Mafiaspill"? Byttet bransje? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva skjer med Designway.org forresten? "Mafiaspill"? Byttet bransje? Ustabile tider i vet du her går vi konkurs før vi vet ordet av det.. men uansett. Jeg bare lurte på om det er du som har lagd det som ligger inne på designway.org nå? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 http://designway.navhost.com/register.php http://www.corruptmafia.com/register.php Nice. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 "# You play at your own risk. # The game cannot be held responsible for any of your actions. " Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ser du har fått det nye designet opp. hva er evt prisen du planlegger å ha på disse? http://designway.com/ Jammen meg har du proppa siden opp med virus og :O: Trojan horse BackDoor.Generic8.XEF <---- kom fra di side. Edit: hvor ble sida de av? :O. hvilken host bruker du?= Endret 8. juni 2008 av Dryper Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Bah, Dryper. Post riktig link neste gang da Endret 8. juni 2008 av Lokaltog Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Bah, Dryper. Post riktig link neste gang da Er da riktig det :O EDIT : ser det nå xD men da var da igrunnen du som satt opp den da "http://designway.navhost.com/register.php" ; xD Endret 8. juni 2008 av Dryper Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Hei igjen. Skulle bare teste mafiaspill, som en venn klarte ikke å få online. Men designway.org er snart ferdig =) gleder meg. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 ja vi har ventet spent lenge nå -.- Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Haha, denne tråden må bare i mine inlegg. Har ikke så veldig mye peiling på HTML, CSS, PHP og MySQL, men jeg skjønner nok av det dere sier til at jeg syns dette er ganske morsomt:P Lenke til kommentar
exmx Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva er galt med den? Kom med tips! hahah Huff.. Ikke si at du har brukt dreamweavers flashknapper? Knapper = tull og tøys! Nå har jeg aldri laget noe firmasider før da, men tenk først og fremst brukergrensesnitt, deretter design. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Vel, nå er dere spent? hmm? Okay, siden er ferdig, jobbet hele natta i går. Skikkelig trøtt i dag. www.designway.org (Kom med kommentarer) .. Endret 19. juni 2008 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg fant en feil: Det er en flash på to megabyte på siden din. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Etter å ha kikket på den forrige kreasjonen din setter jeg 50 spenn på at du ikke har laget den flashgreia der selv. Edit: Make that 500. Endret 19. juni 2008 av Lokaltog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Vel, nå er dere spent? hmm? Okay, siden er ferdig, jobbet hele natta i går. Skikkelig trøtt i dag. www.designway.org (Kom med kommentarer) .. vet ikke helt om jeg liker at hele greia er flash, og jeg kan heller ikke uttale meg om det tekniske, det lar jeg andre her gjøre, men er enda noen ting jeg vil pirke på angående brukeropplevelse: - lyd: greit nok at du har lagt til en knapp for og fjerne lyden, men den fjerner ikke all lyden. Er ikke alle som liker og ha masse unødig lyd når de ser på nettsider. - Sid er utdannet profesjonell som hva? sykesøster? slik der er nå ser en ikke hvilke kvalifikasjoner han måtte ha som tilsier at en skal velge designway som leverandør av nettsider. - Hvem er Rose Ledger? han står som "managaing director"av dette firmaet, jeg trodde Sid var det? Eller er Sid schizofren? - Sammenhengende språk, enten holder du deg til norsk eller engelsk, ikke en blanding av begge deler. ("back" på tilbakeknappene, og "contact us" under utrekksfanen som nevner Rose Ledger.) - Hvorfor er de blanke feltene i "skjermen" knapper som fører til en ny "skjerm" med "snø"? hvorfor bare ikke ha disse feltene inaktive? - overivrige reklamefiltrere kan blokke den, noe som igjen bunner ut i at siden er flash Alt i alt sitter jeg igjen med følelsen av at dette er nok en template som du har brukt, hva med og kode noe selv til en forandring? EDIT: liten typo Endret 19. juni 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Foruten å støtte Lokaltog og Pac-Man sine kommentarar, så er tekstinnhaldet på sida forferdelig. Der er så mange skrivefeil og dårlege formuleringar overalt at det vil ikkje hjelpe med noko anna enn å skrive all teksten på nytt, og bruke litt meir tid på den. Endret 19. juni 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg