Patience Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei Jeg har sett at Telebutikken selger Nokia N82 Med ChessGoldExtra til 998,- med binding. Jeg har aldri hatt binding før. Og lurer på hvor mye "lureri" det er i dette? Blir det veldig dyrt i måneden hvis vi ser bort fra ringebehovet mitt og kun fokuserer på kostnaden utenom.. Noen sier at byggkvaliteten er utrolig dårlig på N82. Mens jeg hadde inntrykk av at den var helt omvendt.. nemlig god og solid.. Hva skal jeg tro? Og, er det forskjell på solidheten på sort og titanium-modellen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Byggekvaliteten vil jeg si er god . Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har ikke chess, en egen avbetaling på mobil og man må betale ab per mnd ved siden av? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Har ikke chess, en egen avbetaling på mobil og man må betale ab per mnd ved siden av? Stemmer det.. er det jeg er skeptisk til.. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor mye blir total pris da? Kanskje det er billigere og kjøpe uten binding? Den ligger vell på litt over 3000 nå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor mye blir total pris da? Kanskje det er billigere og kjøpe uten binding? Den ligger vell på litt over 3000 nå. 3465 faktisk . Lenke til kommentar
aSiL Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hei Jeg har sett at Telebutikken selger Nokia N82 Med ChessGoldExtra til 998,- med binding. Jeg har aldri hatt binding før. Og lurer på hvor mye "lureri" det er i dette? Blir det veldig dyrt i måneden hvis vi ser bort fra ringebehovet mitt og kun fokuserer på kostnaden utenom.. Noen sier at byggkvaliteten er utrolig dårlig på N82. Mens jeg hadde inntrykk av at den var helt omvendt.. nemlig god og solid.. Hva skal jeg tro? Og, er det forskjell på solidheten på sort og titanium-modellen? Det er nedbetaling på kr.149,- hver måned i bindingstiden i tillegg til prisen du betaler for telefonen samt abonnementet. Du betaler altså månedlig kr.119,- i månedspris for GoldExtra (+ forbruk) + kr.149,- i nedbetaling 12 mnd. Månedspris blir da kr.268,- hver måned i et år. Kjøpte meg nettopp n82 med telenor superminutt, og betalte kr.1999,- for telefonen og binder meg 12 mnd med månedspris kr.139,- så slipper jeg nedbetalingen. Fant ut at dette var et bedre alternativ. Glemte å nevne at du må betale startavgift hos Chess, men du slipper hos Telenor. Endret 10. mai 2008 av aSiL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå