Bebeluv Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 En god ting om hver konsoll Wii: Mario PS3: Exclusive spillene 360: Achievement Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har 360 Wii har jeg ikke prøvd, men liker Wiimote opplegget. PS3 er jo kos, fin grafikk, noen gode spill... Kommer vel flere gode spill. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ps3: Gratis Online-gaming, mindre støy Har X360 Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har kun Xbox360 denne generasjonen. Alle konsoller har noen eksklusive titler jeg helt sikkert kunne tenkt meg, men som blir for tungvindt å ramse opp, så jeg velger å se bort fra software og konsentrere meg om hardware: Positivt om PS3: Blu-ray Wi-fi Mulighet for tilkobling av mus+tastatur Enkelt å bytte ut harddisken med en større en. Harddisk på alle modeller (som gjør bufring av data mulig, og dermed øker ytelsen) Positivt om Wii: Egner seg for folk i alle aldersgrupper. Innovativ kontroller Party/Vorspiel potensiale som overgår konkurrentene. Får kroppen opp av sofaen og i bevegelse Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 PS3: Blu-ray Sammenlignet med Wii: Bra onlinetjeneste, bra grafikk Sammenlignet med 360: Gratis onlinetjeneste, stillegående, innebygd Wifi Jeg har Wii og 360. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ikke Nintendo Wii, men syntes de fikk til dette med bevegelsessensor ganske godt i spill som Wii Sports, til fordel for hva Sony har klart med sin kontroll. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Xbox360: *Noen ekslusive spill som jeg kunne ønsket kom på Ps3 *Online tjenesten er overlegen i forhold til psn *Er flere versjoner av selve maskinen slik at en kan velge *Bedre lade system til håndkontrollerne Nintendo Wii: *Spennende kontroll system (jeg har ps3) Endret 12. mai 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 PS3 - Relativt bra og gratis onlinetjeneste - Nokre gode eksklusive spel (og nokon som kjem) - Bra grafikk (i forhold til Wii) - Kort lastetid - Blu-Ray X360 - Har objektivt sett flest gode spel - Den beste onlinetjenesten - Achievements - Bra grafikk (i forhold til Wii) - Nokre gode eksklusive spel (og nokon som kjem) Eg har Wii, viss dykk ikkje skjønte det ... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Wii: Morsomt, eksusive spill. Jeg er ikke noe stort fan av Wii'en på grunn av lite spill og dårlig grafikk. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ps3: Gratis online, oppladbare kontroller, Blu ray Xbox 360: Nææ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Èn god ting om én konsoll: Wii: Virtual Console Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Spec-ops-j skrev: Konseptet er at du skal si en, eller flere, positiv(e) komentar(er) om en, eller flere, konsoll(er) du ikke har. langkaas92 skrev: Ps3: Gratis online, oppladbare kontroller, Blu ray Xbox 360: Nææ Hva var det du ikke skjønte med det? Ut i fra signaturen din anslår jeg at du har en PS3 og sikkert er PS3-fanboy. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Knewt skrev: Spec-ops-j skrev: Konseptet er at du skal si en, eller flere, positiv(e) komentar(er) om en, eller flere, konsoll(er) du ikke har. langkaas92 skrev: Ps3: Gratis online, oppladbare kontroller, Blu ray Xbox 360: Nææ Hva var det du ikke skjønte med det? Ut i fra signaturen din anslår jeg at du har en PS3 og sikkert er PS3-fanboy. Å misforstod jeg da Men jeg er ikke no Fan BOY av PS3 har spilt 360 en god del ganger og jeg syns den er mye mer tungvinnere en ps3en, men jeg kan jo si noe positivt om den;) Spill utvalget kontrollen online delen Happy now? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Xbox 360: Den er morsom og spiller spill. Wii: Den er morsom og spiller spill. Ps3: Den er morsom og spiller spill. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Martyr skrev: Xbox 360: Den er morsom og spiller spill.Wii: Den er morsom og spiller spill. Ps3: Den er morsom og spiller spill. Hahahaha Lenke til kommentar
MILFshake Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 PS3: God Of War 3 må jo komme på den før eller senere Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Wii; Snæxy litn tass Har prøvd den en gang og må si jeg elsket Wii Sport Lenke til kommentar
dannad Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Xbox 360: - Fin til å oppvarme huset på mørke vinterkvelder - Mass Effect, Gears of War, Bioshock... - Solid onlinetjeneste + Achievements Wii: - Liten og innovativ - Mariokart, Super Mario Galaxy, Super Smash Bros... - Sosial konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå