ZoDz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Okey, ute og testa 40D. Digger det! Jeg burde kansje ha snudd meg litt for å ha fått bakgrunnen helt parallel, vi hadde det så behagelige på den gressplenen så vi orka ikke å forflytte oss for at jeg skulle ta ett bilde med en mindre rotete bakgrun. Men neste gang skal jeg det Redigerer bildet på nytt, åtte fjerne noe og det syntes plutselig på den store versonen. Større verson: http://flickr.com/photos/zodz/2478486771/sizes/l/ 50mm f/4 1/1000 iso 100 Endret 9. mai 2008 av Zettec Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kjempeflott bilde det der ja...forstår ikke hvordan dere får til så fint fokus i farta jeg... RandiA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rask følge-AF på 40D. Der har du svaret. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rask følge-AF på 40D. Der har du svaret. sier meg ikke all verden enda det nei :!: RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rask følge-AF på 40D. Der har du svaret. Du må ikke høre på IceFox her Randi. Det blir bare dyrt. For han har dessverre rett; og en 40D er også mye bedre enn min 30D på akkurat det punktet; så jeg hører ikke pan han, jeg heller. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Brukte nok kun AI focus Ixefox^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fikk det faktisk med meg på MSN. Men til bildet. Som du selv sier blir bakgrunnen litt for forstyrrende, og trickeren skiller seg ikke nok ut fra omgivelsene. Men jeg hadde jo akkurat samme problem når jeg har fotografert på Rådhusplassen før. Ut mot Aker Brygge er kanskje en mulighet, men da får du bare utbrent himmel... Gressplenen på Rådhusplassen er rett og slett et drittsted å fotografere tricking på. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Ble utbrent himmel ja. Men men, neste gang. Deilig gress å tricke på.<3 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Som IceFox så fint påpeker, så er bakgrunnen veldig forstyrrende - ellers liker jeg motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå