eXt3 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hallo. jeg har problemer med oppstrarten av min pc. jeg skrur på pcen og alt fungerer helt til windows starter opp. pcen låser seg i oppstarten av windows. jeg må restarte pcen flere ganger for at den skal fungere. når jeg får startet pcen fungerer den som vanlig, untatt at programet til musa (g9) ikke vil oppdage musa dette skjedde etter at jeg formaterte pcen, byttet skjermkort fra xfx geforce 8800gtx til club 3d geforce 8800gtx, og satt in en ekstra minnebrikke. håper noen kan hjelpe meg. på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ingen ide! Sorry. Skal prøve og hjelpe deg, men vi får håpe noen andre har god peiling! Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har du prøvd å kjøre Chkdsk /r på harddisken? Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 har ikke prøvd Chkdsk /r, hvordan gjør jeg det? bare å starte Chkdsk å skriv in r ? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Start fra gjenopprettingskonsollet fra Xp'cd-en. Deretter skriver du inn chkdsk /r der og ser om den finner noen feil. Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 ok. har vista men regner med at det er det samme der? er borte så har ikke CD-en med meg. prøver det så fort jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå