BIG1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Halla, jeg har en TV med DVI tilkobling. Jeg har Playstation 3 som har HDMI utgang. Finnes det en HDMI kabel som splitter seg opp til audiokabel og HDMI (evn. DVI) kontakt? Jeg har overgang fra HDMI til DVI. Men jeg får jo ikke noe lyd Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du må kjøre seperate audiokabler (RCA) for lyd dersom du bruker DVI konverter Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Men det går jo ikke på ps3, lyden er enten fra rca eller hdmi :S Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har du komponent innganger på tven kan du jo eventuelt bruke dette... Da kjører du jo YPbPr (blå,grønn,rød) + 2RCA kabler til lyd. Sjekk her - Denne kombinasjonen støtter samme oppløsning som HDMI og er den eneste muligheten jeg kommer på i skrivende stund.. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Tror kanskje man får ut lyd fra RCA samtidig som man har HDMI tilkoblet, så på et annet forum at man kan velge lydkilde i meny'n.. skal teste dette etter jeg har fått kontrollen, alt er oppkoblet nå i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå