Toast Is Pimp! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei. Ubuntu 8.04 x64 Jeg har store problemer med Flash på FX. FX Låser seg i hytt og pine, men spesielt på flash sider. CPU tar 100% omtrent. Lyden er skrapende på feks YouTube. Ellers så er lyden grei. Hvordan avisntallerer jeg Flash? Og hva skal jeg installere av Flash, jeg fikk ørten valg opp første gangen. FX avslutter seg også selv om det ikke har låst seg, helt uten videre. Jeg kan ikke se Flash under utvidelser av FX. Endret 9. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 gå til kontrolpanelet "Legg til /fjerne programvare" Så finner du flash. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Merkelig. Ingen flash stuff er installert... Ingenting lengere nede er installert... Endret 9. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bruk Synaptic, flash er proprietær. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Og hva skal jeg installere av Flash, jeg fikk ørten valg opp første gangen. Det enkleste er vel å gå til legg til/ fjern programmer og velge ubuntu extra. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Okei. Men hva gjør jeg da med GStreamer og andre ting? Endret 9. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Del Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bare legg inn ubuntu-restricted extras, ikke sikkert du trenger å gjøre noe annet. Skulle du få en konflikt mellom to versjoner av det samme, så ta det når det kommer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Angående flash har situasjonen ikke forandret seg etter isntalleringen. Fikk ikke noe beskjed at andre pakker blir fjernet. Enkelte flash-sider hikker, starter og starter igjen flere ganger. Feks Spill. Endret 10. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå